Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.
Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?
Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa.
Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.
Mobile paylla näkyi tapahtumissa onnistuneena maksuna mutta pankissa roikkuu edelleen varauksena. Liekkö sitten pankin vehkeissä vikaa kun ei homma etene. Tai jos mobile payn maksuissa voi olla useemman päivän viive. Tuplana menee tosiaan nyt maksu eikä saa prepaid maksuja palautettua.
Jos maksukortillesi on muodostunut ylimääräinen katevaraus MobilePay –maksusta ja näet kyseisen tapahtuman myös pankkitililläsi, varattu summa vapautuu automaattisesti 7-30 pankkipäivän kuluttua.
Asian nopeuttamiseksi voit olla yhteydessä pankkiin ja pyytää katevarauksen purkua. MobilePay ei voi poistaa katevarausta. Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa meille numeroon 020031331 (pvm/mpm) tai lähettää sähköpostia osoitteeseen support@mobilepay.fi.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.
Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?
Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa.
Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.
Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:
Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.
Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?
Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa.
Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.
ei kuulosta kivalta kun itselläkin on yksi latausliittymä. tosiaan kannattaa jossain valitella, eikä vain täällä forumilla.
sen verran kannattaa asiasta täällä yksityisyyden rajoissa sanoa, että mikä selain ja versio, käyttis, maksutapa, mitä valitsit, siis oliko useita, ehkä muutakin jos oleellista? ei kuitenkaan mitään ykistyistä esim puh numero, tilinumerot.
Veikkaan että mobile payssa oli vika. Otin yhteyttä chatissa aspaan ja sanoivat että tosiaan voi ostaa useamman paketin peräkkäinkin eikä tuu mitään erityistä huomiota siitä. Veikkasivat että kuitenkin olisi jäänyt maksuvaraukseksi kun ei palannut enää tarjoajan sivulle ja jäi vaan valkonen sivu. Kuulemma pankki ehkä osaa sanoa mitä maksuille tapahtuu. Voi myös kuulemma olla selaimen vika. Taisi olla samsungin selain mutta en usko että johtui siitä. Tuotetta en tosiaan saanut ja en kyllä kolmatta kertaa kehtaa koittaa. Täytyy huomenna soittaa pankkiin jos onnistun lataamaan edes soittosaldoa. 🙈
Mobile paylla näkyi tapahtumissa onnistuneena maksuna mutta pankissa roikkuu edelleen varauksena. Liekkö sitten pankin vehkeissä vikaa kun ei homma etene. Tai jos mobile payn maksuissa voi olla useemman päivän viive. Tuplana menee tosiaan nyt maksu eikä saa prepaid maksuja palautettua.
Mobile paylla näkyi tapahtumissa onnistuneena maksuna mutta pankissa roikkuu edelleen varauksena. Liekkö sitten pankin vehkeissä vikaa kun ei homma etene. Tai jos mobile payn maksuissa voi olla useemman päivän viive. Tuplana menee tosiaan nyt maksu eikä saa prepaid maksuja palautettua.
Jos maksukortillesi on muodostunut ylimääräinen katevaraus MobilePay –maksusta ja näet kyseisen tapahtuman myös pankkitililläsi, varattu summa vapautuu automaattisesti 7-30 pankkipäivän kuluttua.
Asian nopeuttamiseksi voit olla yhteydessä pankkiin ja pyytää katevarauksen purkua. MobilePay ei voi poistaa katevarausta. Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa meille numeroon 020031331 (pvm/mpm) tai lähettää sähköpostia osoitteeseen support@mobilepay.fi.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.