Vastattu

En saanut maksettua Prepaid-pakettia, mistä johtuu?

  • 4 September 2023
  • 7 kommenttia
  • 160 katselukerrat

Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.

Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?

Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa. 

Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.

 

EDIT: 5.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 5 September 2023, 11:06

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.

Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?

Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa. 

Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/prepaid/

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta

Yhteydenottovaihtoehtoja vastaisenkin varalle:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Ostin saman 4g rajattoman joka mulla on ollut aiemminkin. Ei tullut mitään kuittausta vaan ruutu jäi valkoseksi. Koitin uudelleen ja sama homma. Kävin sitten pankissa katsomassa ja maksu näkyy kahdesti mutta minulle tuli ilmoitus että edellinen paketti päättyy tänään.

Eli maksu on mennyt kahdesti mutta tuotetta en ole saanut. Onko jollekkin muulle käynyt näin?

Alko jo tympiin niin että mietin operaattorin vaihtoa. 

Viimeksi kun tämän paketin otin niin ei ollut mitään ongelmaa.

 

ei kuulosta kivalta kun itselläkin on yksi latausliittymä. tosiaan kannattaa jossain valitella, eikä vain täällä forumilla.

sen verran kannattaa asiasta täällä yksityisyyden rajoissa sanoa, että mikä selain ja versio, käyttis, maksutapa, mitä valitsit, siis oliko useita, ehkä muutakin jos oleellista? ei kuitenkaan mitään ykistyistä esim puh numero, tilinumerot.

 

Veikkaan että mobile payssa oli vika. Otin yhteyttä chatissa aspaan ja sanoivat että tosiaan voi ostaa useamman paketin peräkkäinkin eikä tuu mitään erityistä huomiota siitä. Veikkasivat että kuitenkin olisi jäänyt maksuvaraukseksi kun ei palannut enää tarjoajan sivulle ja jäi vaan valkonen sivu. Kuulemma pankki ehkä osaa sanoa mitä maksuille tapahtuu. Voi myös kuulemma olla selaimen vika. Taisi olla samsungin selain mutta en usko että johtui siitä. Tuotetta en tosiaan saanut ja en kyllä kolmatta kertaa kehtaa koittaa. Täytyy huomenna soittaa pankkiin jos onnistun lataamaan edes soittosaldoa. 🙈 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Mobilepayllä menee kyllä heti se katevaraus. Sehän purkautuu sitten ajallaan kun kauppaa ei tehtykään.

Mobile paylla näkyi tapahtumissa onnistuneena maksuna mutta pankissa roikkuu edelleen varauksena. Liekkö sitten pankin vehkeissä vikaa kun ei homma etene. Tai jos mobile payn maksuissa voi olla useemman päivän viive. Tuplana menee tosiaan nyt maksu eikä saa prepaid maksuja palautettua. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Mikäli se näkyy vain katevarauksena pankissa, silloin se rahasi ei ole sieltä minnekään mennyt ja se katevaraus tulee purkautumaan ajallaan.

Käyttäjätaso 7

Mobile paylla näkyi tapahtumissa onnistuneena maksuna mutta pankissa roikkuu edelleen varauksena. Liekkö sitten pankin vehkeissä vikaa kun ei homma etene. Tai jos mobile payn maksuissa voi olla useemman päivän viive. Tuplana menee tosiaan nyt maksu eikä saa prepaid maksuja palautettua. 

Tuolla katevarauksesta:

https://www.mobilepay.fi/asiakastuki/mobilepay-kayttajille/kaytto/maksu-verkossa/kortilleni-on-tehty-katevaraus-virheellisesti-miten-toimin

Jos maksukortillesi on muodostunut ylimääräinen katevaraus MobilePay –maksusta ja näet kyseisen tapahtuman myös pankkitililläsi, varattu summa vapautuu automaattisesti 7-30 pankkipäivän kuluttua. 

Asian nopeuttamiseksi voit olla yhteydessä pankkiin ja pyytää katevarauksen purkua. MobilePay ei voi poistaa katevarausta. Jos sinulla on kysyttävää, voit soittaa meille numeroon 020031331 (pvm/mpm) tai lähettää sähköpostia osoitteeseen support@mobilepay.fi.

Osallistu keskusteluun