Skip to main content

En voi soittaa

  • December 20, 2024
  • 5 kommenttia
  • 220 katselukerrat

Moi,

Täydensin eilen tiliäni, mutta en edelleenkään voi soittaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

5 kommenttia

  • December 20, 2024

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja, kun et voi soittaa:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • December 22, 2024

Jos kyseessä on prepaid-numero, oletko mahdollisesti antanut väärän numeron? Elisa ei tässä tapauksessa hyvitä vääriä latauksia


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 22, 2024

Moi,

Täydensin eilen tiliäni, mutta en edelleenkään voi soittaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Mitä tiliä olet täydentänyt? Pankkitiliä, OmaYhteisön profiili tilin tietoja? Vai ladannut saldoa/paketin prepaid-liittymään?


  • December 22, 2024

Moi,

Täydensin eilen tiliäni, mutta en edelleenkään voi soittaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Tuolla ohjetta, jos Prepaid -liittymän latausongelma:

Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet

Vikatilanteet ja ongelmat saldon/paketin latauksessa.

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta

roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • December 23, 2024

@IrynaBabenko selvisikö asia tässä keskustelussa jaetuilla vinkeillä? 🙂