Mielestäni on kurjaa ja jännää samaan aikaan kuinka Elisa joka soittaa uutta liittymää ei kuuntele asiakasta ollenkaan, kun puhelussa työntekijä puhu koko ajan päälle uutta tietoa ettei edellistä muistanut.
Siinä kaikessa halusin asiakkaana varmistaa että onko tämä uusi liittymä hinnalta ja teholtaan samanlaisia jossa vastattiin kyllä ja numeroita ei sen enempää haluttu sanoa ääneen ja työntekijä halusi myydä lisää ja lisää palveluita mitä en edes tarvitse vaikka puhelussa selitin tarkkaan kuinka TV-palveluiden käyttö olisi pientä koska en käytä sitä niin silti myydään, Ei tarkoittaa Ei mutta ei Elisalla, siinä missä oma liittymä oli ennen 21,99€ / kk, nyt on 22,99€ / kk, tuntuu kyllä apealta olla elisan asiakas kun tälläisiä tilanteita tapahtuu 😷
Sitten sen lisäksi että määräaikaistetaan tälläiset palvelut josta sitten ei pääse irti vaikka puhelussa ei ollut selvää onko vai eikö juuri sen takia koska edellisen ongelman takia kun myydään TV, Viihde, Viaplay-- yms. palveluita jotka heitetään päälle niin nopeaa tahtia ettei pysy perässä :(
EDIT: 12.12.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
