Skip to main content

Epäasiallinen myyntitapahtuma

  • December 11, 2025
  • 6 kommenttia
  • 120 katselukerrat

Mielestäni on kurjaa ja jännää samaan aikaan kuinka Elisa joka soittaa uutta liittymää ei kuuntele asiakasta ollenkaan, kun puhelussa työntekijä puhu koko ajan päälle uutta tietoa ettei edellistä muistanut.

Siinä kaikessa halusin asiakkaana varmistaa että onko tämä uusi liittymä hinnalta ja teholtaan samanlaisia jossa vastattiin kyllä ja numeroita ei sen enempää haluttu sanoa ääneen ja työntekijä halusi myydä lisää ja lisää palveluita mitä en edes tarvitse vaikka puhelussa selitin tarkkaan kuinka TV-palveluiden käyttö olisi pientä koska en käytä sitä niin silti myydään, Ei tarkoittaa Ei mutta ei Elisalla, siinä missä oma liittymä oli ennen 21,99€ / kk, nyt on 22,99€ / kk, tuntuu kyllä apealta olla elisan asiakas kun tälläisiä tilanteita tapahtuu 😷

 

Sitten sen lisäksi että määräaikaistetaan tälläiset palvelut josta sitten ei pääse irti vaikka puhelussa ei ollut selvää onko vai eikö juuri sen takia koska edellisen ongelman takia kun myydään TV, Viihde, Viaplay-- yms. palveluita jotka heitetään päälle niin nopeaa tahtia ettei pysy perässä :(

 

EDIT: 12.12.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

6 kommenttia

  • December 11, 2025

Puhelinmyynti on etämyyntiä.

Onhan kuitenkin 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus määräaikaisissakin sopimuksissa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/


  • December 11, 2025

Jos puhelinmyyjä on asiaton, lyö luuri korvaan. Tavallisilta asiakkaille soittelevilta puhelinmyyjiltä harvemmin löytyy kunnollisia tarjouksia muutenkaan.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 12, 2025

Puhelinmyynti on etämyyntiä.

Onhan kuitenkin 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus määräaikaisissakin sopimuksissa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Hyvä että sopimuksen voi peruuttaa näin, ahdistaa kyllä olla elisan asiakas kun turputtaa tälläisiä tilanteita sisään vähän liikaakin 


  • December 12, 2025

Puhelinmyynti on etämyyntiä.

Onhan kuitenkin 14 vuorokauden etämyynnin peruutusoikeus määräaikaisissakin sopimuksissa.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopimuksen-peruuttaminen/

Hyvä että sopimuksen voi peruuttaa näin, ahdistaa kyllä olla elisan asiakas kun turputtaa tälläisiä tilanteita sisään vähän liikaakin 

Voit halutessasi kieltää puhelinmarkkinoinnin, niin eivät enää soittele, eikä

tule harmituksia:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/

Puhelinmarkkinointi

“Voit kieltää Elisan puhelinmarkkinoinnin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme elisa.fi/yhteydenotto

OmaElisan kautta onnistuu vallan mainiosti niin peruutus, kuin kieltokin:

Omaelisa Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 12, 2025

Eikös puhelinmyynnistä pitäisi muutenkin tulla ensin paperit luettavaksi että mitä on sovittu ennekuin hyväksyy its sopimuksen kaupasta? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 12, 2025

Luulisi että tulisi että näkee mitä tilaa, että asiat olisi selvänä päällä mutta siellä oli kyllä niin päälle puhuva nainen toisessa linjassa ettei siinä kerenny ollenkaan miettiä tai mutustella että mitä ketä ja niin, meinaan en ole eläessäni tavannut noin asiatonta puhelinmyyjää jolle sana “Ei” ei tarkoita sitä mitä se pitää tarkoittaa :/