Skip to main content

Erääntyneet laskut ja liittymän vaihto

  • 3. toukokuuta 2022
  • 4 kommenttia
  • 285 katselukerrat

Hei, huomasin että minun mksut ei ole menny läpi. Eräpäivä on huomenna, ja haluisin puhua teidän kanssa siitä jos voisi vaihtaa eräpäivän viikonlopun puolelle

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • 4699 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2022

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/maksusopimus/

Esim. Eräpäivän siirto:

1. Kirjaudu  OmaElisaan ja valitse Laskut.

2. Klikkaa lisää maksuaikaa - painiketta.

3. Valitse kalenterinäkymästä haluamasi uusi maksupäivä ja klikkaa Vahvista-painike.

4.Maksusopimusvahvistus lähetetään sinulle laskun toimitustavasta riippuen seuraavasti:
- Sähköpostilla, jos laskun toimitustapasi on sähköpostilasku, tekstiviestilasku tai e-lasku.
- Postitse kotiin, jos laskun toimitustapasi on paperilasku tai suoramaksu.

Vielä kerkiää tehdä.

 


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 3. toukokuuta 2022
Kimblez kirjoitti:

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/ohje/maksusopimus/

Esim. Eräpäivän siirto:

1. Kirjaudu  OmaElisaan ja valitse Laskut.

2. Klikkaa lisää maksuaikaa - painiketta.

3. Valitse kalenterinäkymästä haluamasi uusi maksupäivä ja klikkaa Vahvista-painike.

4.Maksusopimusvahvistus lähetetään sinulle laskun toimitustavasta riippuen seuraavasti:
- Sähköpostilla, jos laskun toimitustapasi on sähköpostilasku, tekstiviestilasku tai e-lasku.
- Postitse kotiin, jos laskun toimitustapasi on paperilasku tai suoramaksu.

Vielä kerkiää tehdä.

 

Tämä on kyllä kätevä ollut, vaikka viivästyskorot tulee halvemmaksi kuitenkin, mitä maksusopimuksen tekeminen


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 10. toukokuuta 2022

Hei, mulla on puhelinlaskun eräpäivä tänään 10.5., mutta laskussa on paha ongelma.

MobiPlanet -niminen englantilainen firma on päässyt Elisan kanssa sopimukseen kait, koska laskuttaa minua tuotteista joita en ole tilannut. Olen pistänyt firman mustalle listalle mutta jatkuvasti syytää tekstiviestejä ja kiittää tilauksesta. 

 

Pitäisi saada yhteys Elisan asiakaspalveluun. Miten? 


  • 4699 kommenttia
  • 10. toukokuuta 2022
paulainkeri kirjoitti:

Hei, mulla on puhelinlaskun eräpäivä tänään 10.5., mutta laskussa on paha ongelma.

MobiPlanet -niminen englantilainen firma on päässyt Elisan kanssa sopimukseen kait, koska laskuttaa minua tuotteista joita en ole tilannut. Olen pistänyt firman mustalle listalle mutta jatkuvasti syytää tekstiviestejä ja kiittää tilauksesta. 

 

Pitäisi saada yhteys Elisan asiakaspalveluun. Miten? 

Vaihtoehtoja:

Asiakaspalveluun soitto:

010 910 240 (mpm/pvm)​ Klo 9 - 15.

Tai:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/