Skip to main content
Vastattu

Erihintaiset liittymät

  • September 11, 2023
  • 5 kommenttia
  • 157 katselukerrat

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

En tiedä tapauksesi taustoja mutta todettakoon yleisellä tasolla, että jokainen asiakas on yksilö, vaikka olisikin osa perhettä.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Tietopankki
  • September 11, 2023

näin yleisellä tasolla.

operaattorit antaa erilaisia tarjouksia eri asiakkaille oikeastaan koko ajan. jos tekee numeronsiirron niin alkaa tulemaan parempia tarjouksia, mutta tällöinkin vaihtelee. karkea sääntö on, että kauemmin kun odottelee niin parempia tarjouksia tulee.

 


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • September 11, 2023

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

En tiedä tapauksesi taustoja mutta todettakoon yleisellä tasolla, että jokainen asiakas on yksilö, vaikka olisikin osa perhettä.


  • September 11, 2023

“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.


sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 11, 2023

“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.

Tätä “ongelmaa” voisi ratkoa vähentämällä asiakasnumeroita ? Asiakas voi itsekin yhdistellä asiakasnumeroita. 

Lisäksi taitaa olla eroja siinä, miten tarjouksia kohdistetaan, eli “pelataanko” asiakasnumerolla vai jollain muulla yksilöivällä tiedolla. 

Itse tykkäisin ajatuksesta, että minulla olisi vain yksi asiakasnumero ja sen alla kaikki aktiiviset liittymät ja palvelut. Tulisi samalle laskullekin. En ole tuota “yhdistelemistä” saanut aikaiseksi, kun laskuja ei enää erikseen ole vuosiin tarvinnut naputella tai muistaa maksaa vaan e-laskut ja automaattinen maksaminen ovat olleet käytössä ties kuinka monta vuotta.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 19, 2023

Sain lopulta samanhinnan kummalekkin, vaimon liittymä on kylläkin minun nimissä, vaimo vain käyttäjänä.