Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu
Erihintaiset liittymät
näin yleisellä tasolla.
operaattorit antaa erilaisia tarjouksia eri asiakkaille oikeastaan koko ajan. jos tekee numeronsiirron niin alkaa tulemaan parempia tarjouksia, mutta tällöinkin vaihtelee. karkea sääntö on, että kauemmin kun odottelee niin parempia tarjouksia tulee.
Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu
En tiedä tapauksesi taustoja mutta todettakoon yleisellä tasolla, että jokainen asiakas on yksilö, vaikka olisikin osa perhettä.
“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.
“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.
Tätä “ongelmaa” voisi ratkoa vähentämällä asiakasnumeroita ? Asiakas voi itsekin yhdistellä asiakasnumeroita.
Lisäksi taitaa olla eroja siinä, miten tarjouksia kohdistetaan, eli “pelataanko” asiakasnumerolla vai jollain muulla yksilöivällä tiedolla.
Itse tykkäisin ajatuksesta, että minulla olisi vain yksi asiakasnumero ja sen alla kaikki aktiiviset liittymät ja palvelut. Tulisi samalle laskullekin. En ole tuota “yhdistelemistä” saanut aikaiseksi, kun laskuja ei enää erikseen ole vuosiin tarvinnut naputella tai muistaa maksaa vaan e-laskut ja automaattinen maksaminen ovat olleet käytössä ties kuinka monta vuotta.
Sain lopulta samanhinnan kummalekkin, vaimon liittymä on kylläkin minun nimissä, vaimo vain käyttäjänä.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.