Skip to main content
Vastattu

Erihintaiset liittymät

  • 11 September 2023
  • 5 kommenttia
  • 150 katselukerrat

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Kake p kirjoitti:

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

En tiedä tapauksesi taustoja mutta todettakoon yleisellä tasolla, että jokainen asiakas on yksilö, vaikka olisikin osa perhettä.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Älykkö
  • 915 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2023

näin yleisellä tasolla.

operaattorit antaa erilaisia tarjouksia eri asiakkaille oikeastaan koko ajan. jos tekee numeronsiirron niin alkaa tulemaan parempia tarjouksia, mutta tällöinkin vaihtelee. karkea sääntö on, että kauemmin kun odottelee niin parempia tarjouksia tulee.

 


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10105 kommenttia
  • Vastaus
  • 11. syyskuuta 2023
Kake p kirjoitti:

Minulle tarjotaan euroa kalliimmalla samaa liittymää kun vaimolle, mistähän johtuu

En tiedä tapauksesi taustoja mutta todettakoon yleisellä tasolla, että jokainen asiakas on yksilö, vaikka olisikin osa perhettä.


  • 3371 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2023

“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 10105 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2023
kv36 kirjoitti:

“Parhaimmillaan” tai siis pahimmillaan operaattorit kykenevät antamaan samalle asiakkaalle eri hintaiset tarjoukset eri asiakasnumerolla oleviin liittymiin.

Tätä “ongelmaa” voisi ratkoa vähentämällä asiakasnumeroita ? Asiakas voi itsekin yhdistellä asiakasnumeroita. 

Lisäksi taitaa olla eroja siinä, miten tarjouksia kohdistetaan, eli “pelataanko” asiakasnumerolla vai jollain muulla yksilöivällä tiedolla. 

Itse tykkäisin ajatuksesta, että minulla olisi vain yksi asiakasnumero ja sen alla kaikki aktiiviset liittymät ja palvelut. Tulisi samalle laskullekin. En ole tuota “yhdistelemistä” saanut aikaiseksi, kun laskuja ei enää erikseen ole vuosiin tarvinnut naputella tai muistaa maksaa vaan e-laskut ja automaattinen maksaminen ovat olleet käytössä ties kuinka monta vuotta.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 19. syyskuuta 2023

Sain lopulta samanhinnan kummalekkin, vaimon liittymä on kylläkin minun nimissä, vaimo vain käyttäjänä.

 


Osallistu keskusteluun