Hello,
I’ve ordered a new eSIM for my daughter’s iphone.
I scanned QR code but it saya that eSIM can not be activated.
Please help! Thank you!
Hello,
I’ve ordered a new eSIM for my daughter’s iphone.
I scanned QR code but it saya that eSIM can not be activated.
Please help! Thank you!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Hi
I recommend you to contact our customer service: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/en/ . 🤔 You can also book a call time for yourself: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/callme/ .
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi