Hello,
I’ve ordered a new eSIM for my daughter’s iphone.
I scanned QR code but it saya that eSIM can not be activated.
Please help! Thank you!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Katso alkuperäinen viestiHello,
I’ve ordered a new eSIM for my daughter’s iphone.
I scanned QR code but it saya that eSIM can not be activated.
Please help! Thank you!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett
Katso alkuperäinen viestiHi
I recommend you to contact our customer service: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/en/ . 🤔 You can also book a call time for yourself: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/callme/ .
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi