Vaihdoin puhelimen ja en saa e-sim korttia takaisin enkä numeroani enkä pysty uusimaan korttia kun en pääse tunnistautumaan op kun ei ole numeroa kun vaihdoin uuteen puhelimeen
EDIT: 4.5.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi
Vaihdoin puhelimen ja en saa e-sim korttia takaisin enkä numeroani enkä pysty uusimaan korttia kun en pääse tunnistautumaan op kun ei ole numeroa kun vaihdoin uuteen puhelimeen
EDIT: 4.5.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi
Vaihdoin puhelimen ja en saa e-sim korttia takaisin enkä numeroani enkä pysty uusimaan korttia kun en pääse tunnistautumaan op kun ei ole numeroa kun vaihdoin uuteen puhelimeen
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Eiköhän onnistu
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi