Minulle on tullut vahvistus, että olen ottanut eSimin. Mutta kello sanoo ettei ole eSimiä. Olen sammuttanut kellon ja puhelimen mutta edelleenkään ei ole.
EDIT: 28.7.2025 // Muokattu aloitus ideasta kysymykseksi. - Ilponen
Vastattu
eSim kelloon
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tuolla ohjetta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/esim-tilaus/
eSIM:n häiriötilanteet
Mikäli sinulla on ongelmia eSIM:n käyttöönotossa, varmista seuraavat asiat:
Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: varaa soittoaika osoitteesta elisa.fi/soittoaika tai soita meille.
Viestiä voi laittaa OmaElisassakin:
Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
