Skip to main content
Vastattu

eSim kelloon

  • July 28, 2025
  • 1 kommentti
  • 55 katselukerrat

Minulle on tullut vahvistus, että olen ottanut eSimin. Mutta kello sanoo ettei ole eSimiä. Olen sammuttanut kellon ja puhelimen mutta edelleenkään ei ole.

EDIT: 28.7.2025 // Muokattu aloitus ideasta kysymykseksi. - Ilponen
 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/esim-tilaus/

eSIM:n häiriötilanteet

Mikäli sinulla on ongelmia eSIM:n käyttöönotossa, varmista seuraavat asiat:

Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: varaa soittoaika osoitteesta elisa.fi/soittoaika tai soita meille.

Viestiä voi laittaa OmaElisassakin:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

1 kommentti

  • Vastaus
  • July 28, 2025

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/esim-tilaus/

eSIM:n häiriötilanteet

Mikäli sinulla on ongelmia eSIM:n käyttöönotossa, varmista seuraavat asiat:

Mikäli ongelmat jatkuvat, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: varaa soittoaika osoitteesta elisa.fi/soittoaika tai soita meille.

Viestiä voi laittaa OmaElisassakin:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit