Ostin uuden puhelimen ja minun tarvitsee aktivoida eSIM uuteen puhelimeen. En löydä OmaElisasta mitään, mistä voisin tilata uuden eSIMin. Omilla sivuilla näkyy ainoastaa nykyinen käytössä oleva QR-koodi ja sitä samaa en voi aktivoida uudessa puhelimessani.
eSIM siirto uuteen puhelimeen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen
Tuossa varmasti tuo fyysisen SIM-kortin tilaus aiheuttanut sen ettei voi tilata mitään uutta SIM-korttia ennen kuin se jo tilattu kortti on aktivoitu. Ettei niitä tilailtais montaa kerralla vahingossa. 🤔 Saitko ton ratkastua kuitenkin lopulta jotenkin?
Jos ei vielä oo ratkennut, niin tuossa kannattaa aktivoida heti se fyysinen SIM vaan käyttöön kun se tulee, niin sitten pääsee halutessaaan tilaamaan eSIM kortin taas. 👍 Nopeemmin saa kans käyttöön esim. käymällä jossain meidän myymälässä tai jollain myyntipisteellä hakemassa SIM-kortti niin se saadaan heti aktivoitua ja ei tarvi odotella postia. Väärinymmärryksen takia toki saadaan tuosta kortin vaihdosta aiheutuvat kulut hyvitettyä kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun. Voit myös ottaa yhteyttä meidän häiriöpuolelle jos myymälä on turhan kaukana niin varmasti keksitään tohon joku ratkaisu.
Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi