Soitin tänään Elisan asiakaspalveluun selvittääkseni onko GamesMania niminen huijariyritys päässyt laskuttamaan minua. On. Koska kyseessä on huijarifirma niin “tilausta” ei pysty perumaan sillä STOP tilauksen perumisviestit eivät mene perille. En myöskään uskalla soittaa tai lähettää sähköpostia epämääräiseen osoitteeseen. Elisa ei kuulemma voi mitään. Minun pitää ihan itse perua ko palvelu. No kas kun en voi! Ja nyt sanoin äsken rumasti: kyllä Elisa voi auttaa maksullisen OmaGurun kautta. Siellä osaisivat opastaa järkyttävään hintaan miten haittaohjelmasta pääsisi eroon.
En valitettavasti vielä päivällä asiakaspalvelun kanssa puhuessani tiennyt että Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan “Operaattori on yhtä lailla vastuussa veloituksen oikeellisuudesta kuin yritys. “
Osaisiko joku neuvoa miten tuollaisen haittaohjelman mikä lie saisi poistettua? Ja miten uskallan ottaa yhteyttä huijarifirmaan peruakseni palvelun jota en ole varsinaisesti koskaan tilannutkaan? Puhelinsoitostahan ei jää mitään kunnollista dataa. Jos taas lähettäisin sähköpostia osoitteeseen joka on ihan hölynpölyä niin uppoisin vielä syvemmälle suohon.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viesti