Skip to main content
Vastaus

Googlen palvelun maksaminen puhelinliittymällä

  • September 23, 2025
  • 7 kommenttia
  • 124 katselukerrat

rane58
Forum|alt.badge.img+4

Miksiköhän ei raha siirtynyt, tuli noottia Googlelta kun ei laskua maksettu…

Edellinen maksu/lasku taisi onnistua vuosi sitten….?

EDIT: 23.9.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -eepuska

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop

Kannattaa tarkistaa omalta Google-tililtä maksutavat, ja tuolta voi myös laittaa kysymystä sivun alalaidasta kohdasta ‘’Lähetä palautetta’’. Asiakaspalvelusta saa tarkistettua tarvittaessa liittymän mobiilimaksun tiedot.

7 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 23, 2025

Tässä kannattaa aivan ensimmäisenä varmistaa liittymän estot OmaElisan kautta liittymän sivulta.👍Mikäli siellä verkko-/mobiiliostojen kohdalla näkyy jonkinlainen esto päällä niin pääset muokkaamaan estoja samaiselta sivulta.😊Eihän tässä ole puhelin vaihtunut nyt vuoden aikana?🤔Joskus tuo maksun epäonnistuminen on ollut ihan asetuspuolestakin kiinni.


rane58
Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • September 23, 2025

Ei ole vaihtunut  asetukset, sitähän tässä ihmettelin…?

Jotain häikkää teillä on kun en päässyt vara maksusysteemillä (PayPall)

myöskään maksamaan…?


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • September 25, 2025

Kannattaa tarkistaa omalta Google-tililtä maksutavat, ja tuolta voi myös laittaa kysymystä sivun alalaidasta kohdasta ‘’Lähetä palautetta’’. Asiakaspalvelusta saa tarkistettua tarvittaessa liittymän mobiilimaksun tiedot.


  • Tulokas
  • October 3, 2025

Syyskuussa laskutus normaalisti, nyt sähköpostiin tullut ilmoitus maksutavan päivityksestä. Kun katsoo haallinnoi maksutapaa, ensisijainen maksu Elisa: siinä on ei saatavilla, pitäisi lisätä luotto tai debit kortin numero, tai lisää PayPal-tili. Eikö operaattori laskutus enään toimi.


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 6, 2025

Syyskuussa laskutus normaalisti, nyt sähköpostiin tullut ilmoitus maksutavan päivityksestä. Kun katsoo haallinnoi maksutapaa, ensisijainen maksu Elisa: siinä on ei saatavilla, pitäisi lisätä luotto tai debit kortin numero, tai lisää PayPal-tili. Eikö operaattori laskutus enään toimi.

Toimi ainakin omalla Androidillani kun juuri testasin. Kannattaa kurkata vielä ohjeen mukaiset jutut sivuiltamme ja jos siltikään ei onnistu, niin asiakaspalvelun kautta hoituu lisäselvitys olemalla yhteydessä.

 

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@MicroLuuri. 😊


  • Tulokas
  • October 6, 2025

Syyskuussa laskutus normaalisti, nyt sähköpostiin tullut ilmoitus maksutavan päivityksestä. Kun katsoo haallinnoi maksutapaa, ensisijainen maksu Elisa: siinä on ei saatavilla, pitäisi lisätä luotto tai debit kortin numero, tai lisää PayPal-tili. Eikö operaattori laskutus enään toimi.

Toimi ainakin omalla Androidillani kun juuri testasin. Kannattaa kurkata vielä ohjeen mukaiset jutut sivuiltamme ja jos siltikään ei onnistu, niin asiakaspalvelun kautta hoituu lisäselvitys olemalla yhteydessä.

 

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@MicroLuuri. 😊

Katson Googlen tilausta, näyttää: aktiivinen.  Ensisijainen maksutapa Elisa. Siinä on kohta: päivitä, näkyy Elisa ei käytössä. Tilauksessa näkyy myös, tulevia veloituksia, seuraava laskutus 28.10.25. Sähköpostiin tulleet viestit Driven käytöstä, laskutuksesta.


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 7, 2025

@MicroLuuri mikäli tuo asia ei lähde selviämään Googlen tilin kautta niin kannattaa ensimmäisenä tarkastaa OmaElisa, että näkyykö liittymän sivulla jonkinlaista merkintää estosta mobiilimaksuihin. Jos OmaElisassa on kaikki kunnossa niin voit myös olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun, mistä pystytään sitten vielä tarkistamaan meidän puolelta tilanne.😊