Vähän myöhässä tulee teidän häiriöilmoitukset. Eilen jo aamupäivällä jo alkoi yhteys tökkiä ja nyt vasta tuli ilmoitus tekstiviestillä. Ainut nettiyhteys, jota käytän, eikä meinaa saada mitään tehtyä. Tämänkin viestin kanssa kesti ja kesti. Turha varmaan mitään hyvityksiä odotella...
Lisäksi laitatte edelleen kuluttajansuojalain vastaisia laskuja. Jo edellisessä laskussa oli yli 40€ edestä jotain palvelunumero soittoja ja taas 4kpl muka sekunnin soittoja, joita ei missään puhelimen lokitiedoista löydy. Edellisestä sain rahani takaisin, mutta siinäkin piti itse selvittää, mitä puheluja olivat, kun numerot eivät näy kokonaan vaan viimeiset numerot pelkkiä xxxx. EI NÄIN!!!
Tuollainen lasku on kuluttajansuojalain vastainen! Laskun tulee kuluttajansuojalain mukaan olla selkeä, ja että siitä käy selvästi ilmi, mistä lasku muodostuu. Ei niin, että asiakas joutuu itse selvittelemään ja sitten valituksen kautta hakea rahojaan takaisin. Tästä täytyy ilmeisesti laittaa muuallekin tietoa, kun ei asia näytä teillä korjautuvan. Ikinä ei ole muilta operaattoreilta moisia tullut, enkä todellakaan ole tuollaisia soittoja tehnyt. Onneksi näitä liittymiä on nykyään helppo vaihtaa.
EDIT: 25.4.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

