Tervehdys. Sain liittymätarjouksen torstaina 15.5.2025 kello 13.31 soittamani puhelun yhteydessä. En juuri sillä hetkellä sitä kuitenkaan tilannut, vaan pyysin hetken harkitsemisaikaa. Olin valmis tilaamaan liittymän torstaina 15.5.2025 kello 14.04 soittamani puhelun yhteydessä. Valitettavasti ko. kampanja ei ollut silloin puheluuni vastanneen henkilön käytössä ja minulle kerrottiin, että minulle soitetaan takaisinpäin jostakin toisesta myyntiryhmästä. Oletin että asia hoituu viimeistään perjantain aikana. Niin ei kuitenkaan tapahtunut. Näin ollen soitin jälleen maanantaina 19.5.2025 kello 09.01 uudemman kerran ja kyselin em. tarjouksen ja soittopyyntöni perään. Asia ei kuitenkaan ratkennut senkään puhelun yhteydessä, vaan sen lopputuloksena tehtiin uusi soittopyyntö mikäli olisikin niin, että tuo alkuperäinen soittopyyntö olisi jonnekin hukkunut. Nyt tuosta alkuperäisestä soittopyynnöstä on kulunut tänään iltapäivällä viikon verran ja olen kieltämättä hieman hämmentynyt; siitä huolimatta, että kyse onkin vain yksittäisen matkapuhelinliittymän tilausyrityksestä. Onko tosiaan niin, että asiakaspalvelun tyypillinen takaisinsoittoaika on nykyisin viikon verran (tai jopa sen ylikin)?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

