Skip to main content
Vastaus

Henkilöasiakaspalvelun vastausajat soittopyyntöihin

  • May 22, 2025
  • 6 kommenttia
  • 217 katselukerrat

Tervehdys. Sain liittymätarjouksen torstaina 15.5.2025 kello 13.31 soittamani puhelun yhteydessä. En juuri sillä hetkellä sitä kuitenkaan tilannut, vaan pyysin hetken harkitsemisaikaa. Olin valmis tilaamaan liittymän torstaina 15.5.2025 kello 14.04 soittamani puhelun yhteydessä. Valitettavasti ko. kampanja ei ollut silloin puheluuni vastanneen henkilön käytössä ja minulle kerrottiin, että minulle soitetaan takaisinpäin jostakin toisesta myyntiryhmästä. Oletin että asia hoituu viimeistään perjantain aikana. Niin ei kuitenkaan tapahtunut. Näin ollen soitin jälleen maanantaina 19.5.2025 kello 09.01 uudemman kerran ja kyselin em. tarjouksen ja soittopyyntöni perään. Asia ei kuitenkaan ratkennut senkään puhelun yhteydessä, vaan sen lopputuloksena tehtiin uusi soittopyyntö mikäli olisikin niin, että tuo alkuperäinen soittopyyntö olisi jonnekin hukkunut. Nyt tuosta alkuperäisestä soittopyynnöstä on kulunut tänään iltapäivällä viikon verran ja olen kieltämättä hieman hämmentynyt; siitä huolimatta, että kyse onkin vain yksittäisen matkapuhelinliittymän tilausyrityksestä. Onko tosiaan niin, että asiakaspalvelun tyypillinen takaisinsoittoaika on nykyisin viikon verran (tai jopa sen ylikin)?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Soittoajan varaaminen onnistuu täällä. 😊 Meidän maksuton myyntinumero palvelee myös numerossa 0800 93 93 93 arkisin ma-pe klo 8-19. Numero on maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

6 kommenttia

sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • May 23, 2025

En tiedä varsinaisesti varmaa suoraa vastausta kysymykseen, mutta sellainen yleistuntuma ja pienissä määrin omakohtainenkin kokemus aihepiiristä on, että ainakin Elisan tapauksessa varminta lienee tuon puhelimitse yhteydessä olemisen osalta soittoajan varaaminen, jolloin siis Elisalta soitetaan asiakkaalle varatun soittoajan koittaessa.

Esimerkiksi juuri tätä viestiä kirjoittaessani, 23.5.2025 kello 18, näyttäisi esimerkiksi “Tilaa uusi tuote tai palvelu” -aiheen osalta, eli juuri myyntipuolelle, löytyvän soittoaikoja kattavasti ensi viikolle kokonaisuudessaan maanantaista keskiviikkoon sekä perjantaille. 

Vaihtoehdoilla “Asiakaspalvelu [mobiili, tai muut asiat]” taas juuri tällä hetkellä aikoja näkyy olevan varattavissa vain perjantaille 30. toukokuuta.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • May 26, 2025

Saithan asiasi jo hoidettua ​@Kaipoika ? 

 

Tervetuloa mukaan OmaYhteisöön ​@Kaipoika ! 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 26, 2025

@Burnett Kukaan ei ole ainakaan vielä toistaiseksi vastannut soittopyyntöihini. Tuoa soittoajan varaamista en ole vielä kokeillut, josta  ​@sjuhani edellä vinkkasi. Kiitos kuitenkin vinkistä.


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • May 27, 2025

Soittoajan varaaminen onnistuu täällä. 😊 Meidän maksuton myyntinumero palvelee myös numerossa 0800 93 93 93 arkisin ma-pe klo 8-19. Numero on maksuton kaikista kotimaan liittymistä.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 27, 2025

Soittoajan varaaminen onnistuu täällä. 😊 Meidän maksuton myyntinumero palvelee myös numerossa 0800 93 93 93 arkisin ma-pe klo 8-19. Numero on maksuton kaikista kotimaan liittymistä.

Edellä mainittu maksuton myyntinumero 0800 93 93 93 on se sama, johon olen soitellut. Olen soittanut siihen nyt yhteensä neljä kertaa. Ensimmäisen kerran 15.5.2025 kello 13.31, toisen kerran 15.5.2025 kello 14.04, kolmannen kerran 19.5.2025 kello 09.01 ja viimeisen kerran 22.5.2025 kello 10.19.

Ensimmäisessä puhelussa sain tarjouksen mutta tein sen virheen, että en sitä siinä heti tilannut. Kun olin valmis tilaamaan tuon tarjouksen mukaisesti 33 minuuttia myöhemmin soittamassani puhelussa, niin kyseistä tarjousta/kampanjaa ei enää löytynytkään ja minulle luvattiin takaisin jostain toisesta ryhmästä, josta tarjouksen tekijän oletettiin olevan.

Kolmannenkin soittamani puhelun kanssa kävi vastaavalla tavalla. Viimeisen kerran soittaessani esitin asiani sekä tapahtumienkulun ja tiedustelin, että milloinkohan voin odottaa saavani vastauksen jompaan kumpaan minulle aiemmin luvattuun takaisinsoittoon. Saamani vastaus kuului, että "ei pysty lupaamaan toisten puolesta" ja se siitä.

Tuohon soittoajan varaamiseen en oikein missään vaiheessa lämmennyt, koska minulle oli jo aiemmin luvattu soittaa takaisinpäin.  Tuosta ensimmäisestä takaisinsoittolupauksesta on nyt kulunut reilu 12 vuorokautta. Se on sen verran pitkä aika, että en enää edes odota takaisinsoittoa. Toimitin asiani toisella tapaa ja tämä viestiketju on minun puolestani loppuun käsitelty.


sjuhani
Forum|alt.badge.img+8
  • Mentor
  • June 4, 2025

^ ^ ^ ^ ^  Totean vielä tänne oman yksittäisen tuoreen kokemukseni – esimerkinomaisesti – Elisan puheluajan varaamisesta. Tuli siis asiaa nimenomaan asiakaspalveluun, aihevalinnalla “Asiakaspalvelu, muut palvelut [eli EI siis mobiililiittymät]”, ja aika oli viime viikon perjantaille 30.5.2025 kello 14.00–14.30. Puhelu toteutui kello 15.15. Asiat selvisivät.