Elisan kaupassa kotipuhelimen sim kortti vaihdettiin toiseen pienempään uuden puhelimen vuoksi.liittymä hävisi.3ihmistä Elisalla tutki 3päivänä +Elisan tuki soitti,ei auttanut.Dnalla asia selvisi 1minuutissa,uudelleen avaamiseen menee n.3viikkoa.tämä on liikkeeni puhelin asiakasvirta loppuu siksi aikaa!
Hyvitys liittymän toimimattomuudesta
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

