Skip to main content

Elisan kaupassa kotipuhelimen sim kortti vaihdettiin toiseen pienempään uuden puhelimen vuoksi.liittymä hävisi.3ihmistä Elisalla  tutki 3päivänä +Elisan tuki soitti,ei auttanut.Dnalla asia selvisi 1minuutissa,uudelleen avaamiseen menee n.3viikkoa.tämä on liikkeeni puhelin asiakasvirta loppuu siksi aikaa!

Voisi varmaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

OmaElisa oiva vaihtotehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

Tuollahan on tietoa:

Käyttö- ja sopimusehdot - Elisa

Esim.

Tietoa erimielisyyksien ratkaisusta.

“Pyrimme aina hakemaan erimielisyyksiin ratkaisua yhdessä asiakkaidemme kanssa. Jos sinun ja Elisan välillä olevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvotteluilla,”

Elisan yleiset sopimusehdot kuluttaja-asiakkaille 1.2.2021

5.3 Vahingonkorvaus ja toimet vahingon
rajoittamiseksi.

“Teleyritys korvaa asiakkaalle palvelun viivästymisestä tai
virheestä aiheutuneet välittömät vahingot. Välillisistä vahin-
goista, kuten käyttöhyödyn olennaisesta menetyksestä tai
ansion menetyksestä, korvataan vain ne menetykset, jotka
johtuvat teleyrityksen huolimattomuudesta sopimuksen täyt-
tämisessä. Asiakkaan on esitettävä näyttö aiheutuneesta va-
hingosta.”

 

 


Lakisääteinen vakiohyvitys on 20 € alkavalta viikolta, kuitenkin enintään 8 viikolta. SItä vähempään ei kannata tyytyä.

Olet siis siirtänyt numeron Dna:lle ja tämä kestää kolme viikkoa? Ota huomioon, että jos Elisa saa tällä välin liittymäsi toimimaan, et voi vaatia hyvitystä neljältä viikolta, vaan ainoastaan liittymän mykistymisestä siihen päivään, kun liittymä alkoi jälleen toimia.


Moikka! Mainitsit että asia kuitenkin selvisi, niin mikä siinä oli syynä? Joko se nyt toimii siis normaalisti @Sammakko61? 🤔

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 😊


Osallistu keskusteluun