Skip to main content

Ikuisuusongelma: vanhat asiakkaat

  • 10. joulukuuta 2021
  • 6 kommenttia
  • 268 katselukerrat

Olen ollut Elisan/Saunalahden asiakkaana yli kymmenen vuotta. Kokeiltuani 5G-liittymää halusin vaihtaa takaisin edulliseen 4G:hen. Maksaako joku muka sellaisesta nykyään 27,90, jollaista sopimusta minulle tarjottiin? Ainakin DNA ja Telia tarjoavat vastaavaa hintaan 19,90. Niinpä pitkäaikainen asiakkuuteni Elisalla päättyi valitettavasti tänään.

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

  • 4643 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021

Eiköhän siellä aidan toisella puolellakin ole samat kujeet, kunhan ensin muutut vanhaksi asiakkaaksi. Ei taida ruoho olla paljoakaan vihreämpää.


  • 946 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021
Kimblez kirjoitti:

Eiköhän siellä aidan toisella puolellakin ole samat kujeet, kunhan ensin muutut vanhaksi asiakkaaksi. Ei taida ruoho olla paljoakaan vihreämpää.

 

No sittenhän voi taas vaihtaa seuraavalle operaattorille.

Elisakin tarjoaa kyllä tiskin alta sekä uusille että poislähteville halvempia vaihtoehtoja.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021

Niinpä! Minullekin on tullut jo neljä Elisan mainosta 4G-liittymästä hintaan 19,90, mutta -yllätys, yllätys - tarjous ei koskekaan minua. Eipä kannattaisi lähetellä sitten niitä mainoksiakaan, jos vanhat asiakkaat ovat huonompaa kastia.


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021
kv36 kirjoitti:
Kimblez kirjoitti:

Eiköhän siellä aidan toisella puolellakin ole samat kujeet, kunhan ensin muutut vanhaksi asiakkaaksi. Ei taida ruoho olla paljoakaan vihreämpää.

 

No sittenhän voi taas vaihtaa seuraavalle operaattorille.

Elisakin tarjoaa kyllä tiskin alta sekä uusille että poislähteville halvempia vaihtoehtoja.

Niinhän se menee. Tosin itse aina saanut ihan suhteellisen hyvän tarjouksen asiakaspalvelun kautta tai sitten olen soittanut ilmaiseen myyntipalvelunumeroon tai sitten joskus jopa asioinut ihan myymälässä


lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Tietopankki
  • 701 kommenttia
  • 10. joulukuuta 2021

onkohan niin että nämä kolme pelaajaa, mitkäs ne olivatkaan, pohjois-operaattori, östersjön-operaattori ja lahtilöyly. nämä ovat pörssiyhtiötä jotka tuottavat pörssi tiedotteita. ilmeisesti johto viilaa tiedotteet hyvännäköiseksi sijoittajille tuijottaen arpua ja muita. tämä johtaa vanhojen asikkaiden lypsäämiseen ja hintatietoiset saa alennuksia kun kierrätetään markkinointi tai asiakashankintabudjettien kautta.


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 11. joulukuuta 2021
lasselusse kirjoitti:

onkohan niin että nämä kolme pelaajaa, mitkäs ne olivatkaan, pohjois-operaattori, östersjön-operaattori ja lahtilöyly. nämä ovat pörssiyhtiötä jotka tuottavat pörssi tiedotteita. ilmeisesti johto viilaa tiedotteet hyvännäköiseksi sijoittajille tuijottaen arpua ja muita. tämä johtaa vanhojen asikkaiden lypsäämiseen ja hintatietoiset saa alennuksia kun kierrätetään markkinointi tai asiakashankintabudjettien kautta.

Juu kyllä. Mutta ainahan tarjousta voi kysyä omalta operaattorilta myös ettei tarvitse alkaa numeronsiirto rumbaan niin kuin monet  ja sitten tullut vanhalta operaattorilta sitten “parempi” tarjous jos palaa takaisin asiakkaaksi