Skip to main content
Vastaus

Ilmoitus liittymän avaamisesta vaikka se on jo avattu aiemmin

  • November 24, 2024
  • 2 kommenttia
  • 84 katselukerrat

Hei,
Stressi iski. Tein alkusyksystä sopimuksen Elisan kanssa kolmen puhelinliittymän siirrosta. Ajatus oli tuolloin, että vaihdon tapahtuu 25.11 eli huomenna. Minun ja poikani liittyvät siirrettiin kuitenkin Elisalle jo syyskuussa. Nyt puhelimiimme tuli kuitenkin tekstarit, että liittymavaihdos tapahtuu huomenaamulla klo 09. Tietääkö joku, että onko jooku täppä jäänyt Elisalta poistamatta vai onko tilanne nyt aamulla se, että puhelin ei toimi ja se alkaa vaatimaan uutta sim-korttia (jota siis ei ole jne.)? On huomenna koko päivä töitä, eikä ole aikaa tällaisen sotkun selvittämiseen, etenkin kun poika asuu toisella paikkakunnalla ym. Onko jollain vahvaa tietoa?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Hei,
Stressi iski. Tein alkusyksystä sopimuksen Elisan kanssa kolmen puhelinliittymän siirrosta. Ajatus oli tuolloin, että vaihdon tapahtuu 25.11 eli huomenna. Minun ja poikani liittyvät siirrettiin kuitenkin Elisalle jo syyskuussa. Nyt puhelimiimme tuli kuitenkin tekstarit, että liittymavaihdos tapahtuu huomenaamulla klo 09. Tietääkö joku, että onko jooku täppä jäänyt Elisalta poistamatta vai onko tilanne nyt aamulla se, että puhelin ei toimi ja se alkaa vaatimaan uutta sim-korttia (jota siis ei ole jne.)? On huomenna koko päivä töitä, eikä ole aikaa tällaisen sotkun selvittämiseen, etenkin kun poika asuu toisella paikkakunnalla ym. Onko jollain vahvaa tietoa?

Voi olla joku häiriöjuttu:

Tarkista OmaElisasta, voiko avausaikaa siirtää.

(Jos ei voi, niin viesti lienee tarpeeton.)

Tuolla ohjetta:

Puhelinliittymän numeronsiirto toiselta operaattorilta

Numeronsiirrossa ilmoitettu avausaika ei sovikaan minulle-kuinka toimin?

Voit vaihtaa liittymäsi avausajankohtaa itse OmaElisasta. Toimi näin:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse Tilaukset. 
  2. Valitse liittymätilaus, jota asia koskee ja valitse Vaihda liittymän avausaikaa
  3. Vaihda siirtoajaksi haluamasi päivämäärä kalenterista ja vahvista siirtoajan muutos.

Siirry OmaElisaan ja vaihda liittymäsi avausaika

Voihan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vaikka Somessa, jos mahdollista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Muita vaihtehtoja:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

2 kommenttia

  • Vastaus
  • November 24, 2024

Hei,
Stressi iski. Tein alkusyksystä sopimuksen Elisan kanssa kolmen puhelinliittymän siirrosta. Ajatus oli tuolloin, että vaihdon tapahtuu 25.11 eli huomenna. Minun ja poikani liittyvät siirrettiin kuitenkin Elisalle jo syyskuussa. Nyt puhelimiimme tuli kuitenkin tekstarit, että liittymavaihdos tapahtuu huomenaamulla klo 09. Tietääkö joku, että onko jooku täppä jäänyt Elisalta poistamatta vai onko tilanne nyt aamulla se, että puhelin ei toimi ja se alkaa vaatimaan uutta sim-korttia (jota siis ei ole jne.)? On huomenna koko päivä töitä, eikä ole aikaa tällaisen sotkun selvittämiseen, etenkin kun poika asuu toisella paikkakunnalla ym. Onko jollain vahvaa tietoa?

Voi olla joku häiriöjuttu:

Tarkista OmaElisasta, voiko avausaikaa siirtää.

(Jos ei voi, niin viesti lienee tarpeeton.)

Tuolla ohjetta:

Puhelinliittymän numeronsiirto toiselta operaattorilta

Numeronsiirrossa ilmoitettu avausaika ei sovikaan minulle-kuinka toimin?

Voit vaihtaa liittymäsi avausajankohtaa itse OmaElisasta. Toimi näin:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse Tilaukset. 
  2. Valitse liittymätilaus, jota asia koskee ja valitse Vaihda liittymän avausaikaa
  3. Vaihda siirtoajaksi haluamasi päivämäärä kalenterista ja vahvista siirtoajan muutos.

Siirry OmaElisaan ja vaihda liittymäsi avausaika

Voihan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vaikka Somessa, jos mahdollista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Muita vaihtehtoja:

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


Forum|alt.badge.img+3
  • Avulias
  • November 24, 2024

Uskon että aiheeton ilmoitus eli siis kun siirto jo tapahtunut niin huominen on lopulta vain päivän muiden joukossa.

En usko että sen kummempaa on luvassa. Onhan elisalla tieto  oltava ja TÄPÄT oikeassa kohdassa kun siirto jo tapahtunut ja liittymät toiminta valmiudessa olleet jo.