Vastattu

iPhone ja Apple Watch liittymät

  • 29 September 2022
  • 1 kommentti
  • 64 katselukerrat

Pojallani on iPhone ja siihen liitettynä Apple Watch. Nyt hänen puhelimensa vaihtui uuteen iPhoneen. Paritus on poistettu vanhasta iPhonesta ja paritettu uuden iPhonen kanssa. Kun Apple Watch-liittymää yritettiin ottaa käyttöön uuteen puhelimeen OmaElisassa, tuli ilmoitus, että liittymä on jo käytössä. Pitääkö Elisan Apple Watch-liittymä ensiksi poistaa ja sitten ottaa käyttöön uutena liittymänä? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 29 September 2022, 15:13

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

Osallistu keskusteluun