Pojallani on iPhone ja siihen liitettynä Apple Watch. Nyt hänen puhelimensa vaihtui uuteen iPhoneen. Paritus on poistettu vanhasta iPhonesta ja paritettu uuden iPhonen kanssa. Kun Apple Watch-liittymää yritettiin ottaa käyttöön uuteen puhelimeen OmaElisassa, tuli ilmoitus, että liittymä on jo käytössä. Pitääkö Elisan Apple Watch-liittymä ensiksi poistaa ja sitten ottaa käyttöön uutena liittymänä?
iPhone ja Apple Watch liittymät
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Omaelisassakin voi viestitellä:
Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
