Hei, sain liittymä tarjouksen tekstiviestillä. Olin vaihtamassa liittymää mutta hyvän tarjouksen vuoksi haluaisin jäädä. Tarjous on voimassa vain tämän päivän.
Olen nyt jonottanut 2h 10 min!!!!
Huomenna aamulla liittymä siirtyy toiselle operaattorille. Hankala tilanne.
Pitikö siinä soittaa, vai painaa: K?
Kysäise asiakaspalvelusta, josko jotain tehtävissä.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Hei, sain liittymä tarjouksen tekstiviestillä. Olin vaihtamassa liittymää mutta hyvän tarjouksen vuoksi haluaisin jäädä. Tarjous on voimassa vain tämän päivän.
Olen nyt jonottanut 2h 10 min!!!!
Huomenna aamulla liittymä siirtyy toiselle operaattorille. Hankala tilanne.
Pitikö siinä soittaa, vai painaa: K?
Kysäise asiakaspalvelusta, josko jotain tehtävissä.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Kiitos, soitin viestissä olevaan numeroon. Sinnikkäästi olen yli 3,5 tuntia jonottanut. Chattiin ei pystynyt kirjoittamaan. Laitoin FB yksityisviestin. Jätin myös aamuksi soittooyynön. Voi olla että menee liian tiukille ja liittymä ehtii siirtyä toiselle. Menee säätämiseksi. ♀️
Sinnikkäästi olen yli 3,5 tuntia jonottanut.
Oliko edes 0800-numero eli vastaanottaja maksaa puhelun kotimaassa?
Jos se oli 010-numero, niin saa olla ihmeellisen hyvä tarjous, että kannattaa roikkua noin pitkään linjoilla. 3,5 tuntia asiakaspalvelun 010 190 240:ssa roikkumista maksaa nimittäin 35,49 €.
Sinnikkäästi olen yli 3,5 tuntia jonottanut.
Oliko edes 0800-numero eli vastaanottaja maksaa puhelun kotimaassa?
Jos se oli 010-numero, niin saa olla ihmeellisen hyvä tarjous, että kannattaa roikkua noin pitkään linjoilla. 3,5 tuntia asiakaspalvelun 010 190 240:ssa roikkumista maksaa nimittäin 35,49 €.
Maksuton 0800 numero, joka sanottiin jo tarjous viestissä.
Onneksi laskutaitoni ja tarkkaavaisuuteni toimii.
Moi, jätän vaan palautetta. En vaadi vastausta, koska kirjaudun ulos enkä lue vastauksenne. Voitte soittaa mulle suoraan jos pääsette mun aikataulun läpi. Mun kärsivällisyys on loppu...
Olen Elisan asiakas jo yli kymmenen vuotta, mutta huomasin äsken että markkinoilla löytyy halvemmat tarjoukset. Olen hyväksynyt tarjouksen toiselta operaatorilta siksi, ettei elisalta ole tullut suoraan parempaa tarjousta. Muuten ei minulla ole ollut elisan palveluista valitettavaa. Sain kuitenkin teiltä jälkitarjouksen joka mua tydyttää ja numeron mihin voi soittaa että saa hyödyntää tarjouksen.
Olen yrittänyt soittaa 4 kertaa per 30 minuttia tuloksetta ja vastaamatta. Itseasiasssa 30 min jälkeen elisa autoaatttisesti katseaa puhelun.
Tämä on uskomattoman huono asiakaspalvelu enkä voinut mitenkään kuvailla että tälläinen asiakaspalvelu voisi olla vuonna 2024. Hallinnassani on muutenkin 6 liittymää joten harkitsen niiden siirtoa muualle, koska ongelmien saattuessa haluaisin saada avun, eikä tyhmää vastauksen odotusta.…
Varmuuden vuoksi ilmoittaisin vielä kerran, älä vastaa tähän viestiin tässä viestiketjussa, en joudu kirjautumaan sisään uudestaan enkä halua saada sähköpostimuistutuksia uusista viestistä, kiitos!!
Terveisin
EDIT: 15.8.2024 // Siirretty olemassa olevaan ketjuun viesti. -Burnett