Skip to main content
Vastaus

Käyttämättömän SIM-kortin palautus

  • January 3, 2025
  • 5 kommenttia
  • 533 katselukerrat

Hei 

 

Hei

 

Pitääkö käyttämätön Elisa liittymän sim kortti lähettää takaisin, kun ne kerkesivät tulla postiini vaikka olin liittymän jo peruuttanut. Kirjekuoressa ei ollut ohjeita palautukseen. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne

Ei tarvitse palauttaa minnekään.

5 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • January 3, 2025

Ei tarvitse palauttaa minnekään.


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • April 9, 2025

Nyt tuli sitten n.3 euron lasku, 3kk sitten peruutetun sim kortin kotiin toimituksesta. Onko tuo nykyään normaali toimintatapa? Liittymä peruutettu 14pvä sisällä eikä oltu ikinä käyttöönkään otettu.


  • April 9, 2025

Kysäise asiakaspalvelusta, niin varmaan selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • April 10, 2025

Eipä jaksanut chatissa roikkua ja tuhlata yhtään enempää aikaa, maksoin laskun pois. Lasku oli 3,36€ ( toimitusmaksu 2,99 ja 0,37 kuukausimaksua )

No tietääpähän miten toimia seuraavan kerran kun soittaa Elisan liittymäkauppias. Kauppias lupailee sitä ja tätä ja tilauskin taitaa nykyään vahvistua automaattisesti. Sitten kun peruuttaa liittymät ( joita ei ole edes otettu käyttöön ) ja mitkä ei olekaan ihan sitä mitä on luvattu niin joutuu kuitenkin maksamaan joka tapauksessa. Ei kiitos enää, nyt jäi huono maku tästä.


  • April 10, 2025

Eipä jaksanut chatissa roikkua ja tuhlata yhtään enempää aikaa, maksoin laskun pois. Lasku oli 3,36€ ( toimitusmaksu 2,99 ja 0,37 kuukausimaksua )

No tietääpähän miten toimia seuraavan kerran kun soittaa Elisan liittymäkauppias. Kauppias lupailee sitä ja tätä ja tilauskin taitaa nykyään vahvistua automaattisesti. Sitten kun peruuttaa liittymät ( joita ei ole edes otettu käyttöön ) ja mitkä ei olekaan ihan sitä mitä on luvattu niin joutuu kuitenkin maksamaan joka tapauksessa. Ei kiitos enää, nyt jäi huono maku tästä.

Se SIM -kortti on varmaan ollut valmiiksi aktivoitu, kuten uusissa liittymissä on tapana.

Joku häikkä käynyt.

Laita viestiä OmaElisan kautta, niin sinne tulee vastaus:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit