Skip to main content
Vastaus

kesken kuukautta siirretyn liittymän laskun hyvitys

  • January 11, 2022
  • 4 kommenttia
  • 474 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+3

Siirsin kaksi Elisa/Saunalahden kännykkäliittymää toiselle operaattorille 23.11.2021 kuuluvuusongelmien takia. Marraskuun lasku tuli marraskuun puolessa välissä ja siinä on luonnollisesti laskutettu näiltä liittymiltä “kausimaksu 01.11.2021 - 30.11.2021”  Onko Elisalla tapana palauttaa nämä päivät joilloin liittymät ei ole enää ollut Elisalla vaan toisella operaattorilla kytkettynä ?
Omalla kohdallani siis aikaväli 24.11.-30.11.2021 mikä tekee näiltä kahdelta liittymältä yhteensä 10,22e.
Tuleeko näista automaattisesti hyvitys vai laskuttaako Elisa aina vain täysiä kuukausia vai odottaako Elisa asiakkaan yhteydenottoa ? Ei tuo nyt suuri summa ole, mutta jos olisin vaihtanut liittymän jo kuun alkupuolella, niin tästä tulisi huomattavasti suurempi summa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ

Siirsin kaksi Elisa/Saunalahden kännykkäliittymää toiselle operaattorille 23.11.2021 kuuluvuusongelmien takia. Marraskuun lasku tuli marraskuun puolessa välissä ja siinä on luonnollisesti laskutettu näiltä liittymiltä “kausimaksu 01.11.2021 - 30.11.2021”  Onko Elisalla tapana palauttaa nämä päivät joilloin liittymät ei ole enää ollut Elisalla vaan toisella operaattorilla kytkettynä ?
Omalla kohdallani siis aikaväli 24.11.-30.11.2021 mikä tekee näiltä kahdelta liittymältä yhteensä 10,22e.
Tuleeko näista automaattisesti hyvitys vai laskuttaako Elisa aina vain täysiä kuukausia vai odottaako Elisa asiakkaan yhteydenottoa ? Ei tuo nyt suuri summa ole, mutta jos olisin vaihtanut liittymän jo kuun alkupuolella, niin tästä tulisi huomattavasti suurempi summa.

Tuo tullaan hyvittämään seuraavalla laskulla jos meille jää jotain laskuttavia palveluita samalla asiakasnumerolle :)

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 11, 2022

Kausi voi näkyä noin, mutta onko myös laskun loppusumma koko kuukautta vastaava ?


Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • January 11, 2022

Kausi voi näkyä noin, mutta onko myös laskun loppusumma koko kuukautta vastaava ?

Laskun loppusummassa on kiinteän kuukausimaksun lisäksi edellisen kuukauden maksulliset palvelut, mitkä ei kuulu liittymän hintaan.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • Vastaus
  • January 12, 2022

Siirsin kaksi Elisa/Saunalahden kännykkäliittymää toiselle operaattorille 23.11.2021 kuuluvuusongelmien takia. Marraskuun lasku tuli marraskuun puolessa välissä ja siinä on luonnollisesti laskutettu näiltä liittymiltä “kausimaksu 01.11.2021 - 30.11.2021”  Onko Elisalla tapana palauttaa nämä päivät joilloin liittymät ei ole enää ollut Elisalla vaan toisella operaattorilla kytkettynä ?
Omalla kohdallani siis aikaväli 24.11.-30.11.2021 mikä tekee näiltä kahdelta liittymältä yhteensä 10,22e.
Tuleeko näista automaattisesti hyvitys vai laskuttaako Elisa aina vain täysiä kuukausia vai odottaako Elisa asiakkaan yhteydenottoa ? Ei tuo nyt suuri summa ole, mutta jos olisin vaihtanut liittymän jo kuun alkupuolella, niin tästä tulisi huomattavasti suurempi summa.

Tuo tullaan hyvittämään seuraavalla laskulla jos meille jää jotain laskuttavia palveluita samalla asiakasnumerolle :)


Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • January 12, 2022

Siirsin kaksi Elisa/Saunalahden kännykkäliittymää toiselle operaattorille 23.11.2021 kuuluvuusongelmien takia. Marraskuun lasku tuli marraskuun puolessa välissä ja siinä on luonnollisesti laskutettu näiltä liittymiltä “kausimaksu 01.11.2021 - 30.11.2021”  Onko Elisalla tapana palauttaa nämä päivät joilloin liittymät ei ole enää ollut Elisalla vaan toisella operaattorilla kytkettynä ?
Omalla kohdallani siis aikaväli 24.11.-30.11.2021 mikä tekee näiltä kahdelta liittymältä yhteensä 10,22e.
Tuleeko näista automaattisesti hyvitys vai laskuttaako Elisa aina vain täysiä kuukausia vai odottaako Elisa asiakkaan yhteydenottoa ? Ei tuo nyt suuri summa ole, mutta jos olisin vaihtanut liittymän jo kuun alkupuolella, niin tästä tulisi huomattavasti suurempi summa.

Tuo tullaan hyvittämään seuraavalla laskulla jos meille jää jotain laskuttavia palveluita samalla asiakasnumerolle :)

Kiitos tiedosta, seuraan ilmestyykö Viihteen laskulle hyvitystä.