Kuinka irtisanon liittymän?

  • 16 April 2023
  • 1 kommentti
  • 1766 katselukerrat

Hei,

haluan irtisanoa eilen ostetutun liittymän.

mistä voin perua tilauksen kun vahvistin sen jo eilen?

Kimblez 1 vuosi sitten

Hei,

haluan irtisanoa eilen ostetutun liittymän.

mistä voin perua tilauksen kun vahvistin sen jo eilen?

Irtisanomiseen ohjetta tuolla:

Elisan palveluiden ja liittymien irtisanominen

Mobiililiittymän irtisanominen

Kirjaudu OmaElisaan.

  1. Avaa Tuotteesi ja tilauksesi sekä valitse liittymänumero, jonka (tai johon liittyviä lisäpalveluita) tahdot irtisanoa.
  2. Valitse Sopimus, omistaja ja valtuutus ja klikkaa irtisanottavan liittymän alta Päätä sopimus.
  3. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

Voit irtisanoa asiakaspalvelussakin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.

Viikonloppuvaihtoehtoja:

Chattaa OmaElisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7

Hei,

haluan irtisanoa eilen ostetutun liittymän.

mistä voin perua tilauksen kun vahvistin sen jo eilen?

Irtisanomiseen ohjetta tuolla:

Elisan palveluiden ja liittymien irtisanominen

Mobiililiittymän irtisanominen

Kirjaudu OmaElisaan.

  1. Avaa Tuotteesi ja tilauksesi sekä valitse liittymänumero, jonka (tai johon liittyviä lisäpalveluita) tahdot irtisanoa.
  2. Valitse Sopimus, omistaja ja valtuutus ja klikkaa irtisanottavan liittymän alta Päätä sopimus.
  3. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

Voit irtisanoa asiakaspalvelussakin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.

Viikonloppuvaihtoehtoja:

Chattaa OmaElisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin 9-21.

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

Osallistu keskusteluun