Skip to main content
Vastaus

Kuinka kauan vanha liittymä on toiminnassa?

  • September 23, 2024
  • 7 kommenttia
  • 565 katselukerrat

Hei minulle piti tulla uusi sim kortti mutta ei ole tullut ja nyt tuli elisalta viestiä et aktivoi uusi sim korttisi. Kysyisin kuinka kauan tällä vanhalla sim kortilla voi odottaa ennen kuin lakkaa toimimasta että posti toisi uuden sim kortin.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett

Ymmärrän tilanteen. Tuosta voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme tuon siirtoajan muuttamiseksi: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/. Vaihtoehtoisesti voit käydä myymälästämme uuden sim-kortin.

7 kommenttia

Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • September 23, 2024

Eli numeronsiirto vireillä? Numeronsiirrosta tulee tekstiviestitse ilmoitukset eli päivämäärä kellonaikoineen tulee tietoon sitä kautta. 😊 Ikävä kyllä sim-kortin toimituksessa voi mennä hetki kirjepostin mukana tullessa.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 23, 2024

Juu kyllä. Ja se tapahtuu huomenna aamulla eli sen jälkeen tämä kortti ei toimi? Ja joudun ilman toimivaa sim korttia odottaa että posti toisi uuden sim kortin ?


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • September 23, 2024

Ymmärrän tilanteen. Tuosta voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme tuon siirtoajan muuttamiseksi: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/. Vaihtoehtoisesti voit käydä myymälästämme uuden sim-kortin.


  • September 23, 2024

Juu kyllä. Ja se tapahtuu huomenna aamulla eli sen jälkeen tämä kortti ei toimi? Ja joudun ilman toimivaa sim korttia odottaa että posti toisi uuden sim kortin ?

Avausajankohtaa voi muuttaa OmaElisassakin.

Puhelinliittymän numeronsiirto toiselta operaattorilta

Mikäli sinulla herää kysymyksiä tai haluat muutoksia tilaukseesi, ota yhteyttä meihin! Haluamme huolehtia liittymäsi siirrosta mahdollisimman hyvin! Tiesitkö, että voit muuttaa siirtoaikaa itse OmaElisassa.

Numeronsiirrossa ilmoitettu aika ei sovikaan minulle-kuinka toimin?

Voit vaihtaa liittymäsi avausajankohtaa itse OmaElisasta. Toimi näin:

 

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse Tilaukset. 
  2. Valitse liittymätilaus, jota asia koskee ja valitse Vaihda liittymän avausaikaa
  3. Vaihda siirtoajaksi haluamasi päivämäärä kalenterista ja vahvista siirtoajan muutos.

Siirry OmaElisaan ja vaihda liittymäsi avausaika

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • September 24, 2024

Juu ongelma on ratkaistu. Kiitoksia kaikille


Ladymummo
Forum|alt.badge.img+4
  • Aktiivinen keskustelija
  • October 1, 2024

Jos kuitenkin olisi tilanne, missä hankit vain uuden sim-kortin oman vanhan tilalle, mikään muu ei muutu - niin silloin vanha sim kai toimii kunnes uuden ottaa käyttöön?


  • October 1, 2024

Jos kuitenkin olisi tilanne, missä hankit vain uuden sim-kortin oman vanhan tilalle, mikään muu ei muutu - niin silloin vanha sim kai toimii kunnes uuden ottaa käyttöön?

Vanha toimii siihen saakka, kun uusi on aktivoitu:

Uuden SIM-kortin tilaus ja käyttöönotto

Uuden SIM-kortin tilaus on maksutonta. Saat uuden SIM-kortin postitse pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluttua.

Voit halutessasi noutaa SIM-kortin Elisan myymälästä tai myyntipisteestä tai tilata kortin puhelimitse asiakaspalvelustamme.

Saatuasi uuden SIM-kortin se tulee aina aktivoida käyttöön. Nopein ja helpoin tapa SIM-kortin aktivointiin on tehdä se itse OmaElisassa. Aktivointi onnistuu myös asiakaspalvelumme kautta. Jos haet SIM-kortin myymälästämme, voidaan se aktivoida siellä heti tai voit tehdä aktivoinnin itse myöhemmin OmaElisassa.