Vastattu

Kuinka suljen palveluni?

  • 6 November 2022
  • 2 kommenttia
  • 99 katselukerrat

Yritän irtisanoa Elisan puhelinliittymää. Nettisivuilla neuvotaan menemään Oma Elisaan, sieltä Tuotteet & tilaukset, sitten Sopimus, omistaja, valtuutus ja sieltä vihdoin pitäisi päästä valitsemaan päätä sopimus. Siihen asti kaikki toimii moitteettomasti, mutta Päätä sopimus- painike ei olekaan aktivoitu. Siitä ei pääse mihinkään.

Elisan sivuilla ei anneta sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun, jolloin työssä käyvä ihminen voisi viikonloppuna hoitaa yksityisasioitaan, kuten omia puhelinliittymiä.

Ymmärrän, että kiusa se on pienikin kiusa ja pakkojäsenyys Elisalle kannattavaa, mutta asiakaspalvelusta Elisassa ei ole tietoakaan.

Ei auta kuin lounastunnilla chattailla tai yrittää saada joku kiinni, jotta saisi asiansa arkena hoidettua. 

EDIT: 11.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 11 November 2022, 08:44

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Yritän irtisanoa Elisan puhelinliittymää. Nettisivuilla neuvotaan menemään Oma Elisaan, sieltä Tuotteet & tilaukset, sitten Sopimus, omistaja, valtuutus ja sieltä vihdoin pitäisi päästä valitsemaan päätä sopimus. Siihen asti kaikki toimii moitteettomasti, mutta Päätä sopimus- painike ei olekaan aktivoitu. Siitä ei pääse mihinkään.

Elisan sivuilla ei anneta sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun, jolloin työssä käyvä ihminen voisi viikonloppuna hoitaa yksityisasioitaan, kuten omia puhelinliittymiä.

Ymmärrän, että kiusa se on pienikin kiusa ja pakkojäsenyys Elisalle kannattavaa, mutta asiakaspalvelusta Elisassa ei ole tietoakaan.

Ei auta kuin lounastunnilla chattailla tai yrittää saada joku kiinni, jotta saisi asiansa arkena hoidettua. 

Onhan tuolla vaihtoehtoja Googleen Elisa asiakaspalvelu. Jätä soittopyyntö tietylle ajalle, chatissä vaikka vklpki tai käy myymälässä ilmasia vaihtoehtoja. On vähän menneen talven lumia hoitaa noin ison firman aspaa sähköpostilla esim. Siksi että vahva tunnistautuminen ( eli tiedetään että oikeasti olet liittymän haltija) ei onnistu nykylainsäädännössä vaikka kirjoittaisit sinne koko elämänkertasi. En tiiä mistä tää on tullu varmaan saa kiittää jotain eu-säädöksiä. Pienemmissä firmoissa varmasti onnistuu melken mikä vaan mut elisan volyymillä jos aspa toimis niin oltais äkkiä oikeudessa ja otsikoissa ku jokunen "huijari mahtuis mukaan 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @Irti Elisasta ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että ongelmia ilmenee OmaElisaa käyttäessä. Suosittelen toki kokeilemaan vielä toisella selaimella ja nollaamaan tarvittaessa selaimen välimuistin jos jokin toiminne OmaElisassa ei toimi. Voit myös laittaa aiheesta viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle, niin saadaan homma maaliin. 👍

Tarvittaessa voit varata myös soittoajan tai sopivan hetken sattuessa lähestyä meitä juurikin chatin kautta. Täältä löydät yhteydenottotavat https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/. 😊

Osallistu keskusteluun