Missään ei kysytty toisin kuin kerrottiin että meneekö uusi liittymä vanhaan numeroon ja nyt se ei sitten menny
kun tilasin mutta
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi
Moikka
Jos ymmärsin oikein niin onko nyt niin, että sinulle on avattu uusi liittymä uudella numerolla? Jos haluat tehdä sille muutoksia niin onnistuu OmaElisa palvelun kautta. Mikäli kuitenkin oli tarkoitus tilata nykyinen numero numeronsiirtona meille niin suosittelen asioimaan esimerkiksi asiakaspalvelumme kanssa vanhan sopimuksen osalta ja uuden sopimuksen solmimiseksi
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
