Skip to main content
Vastaus

Kysymys henkilökunnalle

  • June 26, 2025
  • 2 kommenttia
  • 77 katselukerrat

Hei!

Olen yhteydessä Elisan työntekijöihin. Sopimestani on Elisa Perus 5M.

Miksi he lähettivät minulle viimeisimmän laskun Elisa Perus 5 M +liittyma turvalla -tariffista? Tarjositte sitä minulle. Mutta en vahvistanut sitä. En painanut "päivitä littymä" -painiketta.

Olen täysin turvassa ilman tätä palvelua.

Sopimuksen kesto toistaiseksi voimassa oleva ei määräaikaisuutta.

Terveisin, 

asiakasnumero xxxxx

EDIT: 26.6.2025 // Muokattu asiakasnumero pois. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett

Tällaisissa asioissa suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . 😊

Tätä kautta emme voi sopimusasioita käsitellä valitettavasti lainkaan, koska tämä on julkinen keskustelufoorumi.

2 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 26, 2025

@Elena Nurmijärvi  Poista viestistäsi asiakasnumerosi ettei sitä käytettäisi väärin, ei ikinä kannata laittaa omia henk.koht. tietoja julkiselle keskustelupalstalle!!


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • June 26, 2025

Tällaisissa asioissa suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . 😊

Tätä kautta emme voi sopimusasioita käsitellä valitettavasti lainkaan, koska tämä on julkinen keskustelufoorumi.