Skip to main content

Hei, olen tehnyt uuden sopimuksen ja minulla on oikeus lahjakorttiin. En löydä häntä

Hei, olen tehnyt uuden sopimuksen ja minulla on oikeus lahjakorttiin. En löydä häntä

Ei syytä huoleen.

Tuolla aiheesta:

Tietoa Elisan lahjakorteista ja maksamisesta

Liittymän avausetuna myönnetyn lahjakortin ehdot.

Liittymän avauksen yhteydessä saadun lahjakortin toimittamisen edellytykset ovat mainittu tilausvahvistuksessa.

 

  • puhelinliittymän numeronsiirroissa liittymä on siirretty Elisalle ja sopimus on avattu
  • liittymäsopimus ja avattu liittymätyyppi on ollut voimassa 7 tai 14 vuorokautta riippuen toimitusehdosta
  • liittymää ei ole irtisanottu, liittymätyyppiä ei ole vaihdettu, eikä liittymää ole siirretty toisen henkilön omistukseen toimitusehtojen mukaisena aikana

Liittymän avausetuna saadun lahjakortin toimituksen aikataulua voit seurata OmaElisassa. Lisäksi löydät avauksen yhteydessä saadun Elisa Lahjakortin tiedot OmaElisasta. 

Siirry Elisa Lahjakortin tietoihin OmaElisassa

Jos lahjakortin tietoja ei löydy tilausvahvistukselta tai OmaElisasta, saat tiedon halutessasi asiakaspalvelustamme.

En ole saanut lahjakorttia ja littymä on ollut auki sovitun ajan, mitä teen?

Ennen kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme varmista vielä nämä asiat:

 

  • Löytyykö tieto lahjakortista OmaElisasta? Lahjakortin tiedot näet sähköpostiin saapuneesta tilausvahvistuksesta tai OmaElisan asiakaskirjeistä. Useimmissa tapauksissa löydät tiedon myös OmaElisan tilausten seurannasta.
  • Puhelinliittymissä liittymätyyppiä ei ole vaihdettu, eikä liittymää ole irtisanottu tai siirretty toisen henkilön omistukseen.
  • Tilattu puhelinliittymä on ollut sovitun ajan avoinna Elisalla.
  • Osoitetietosi (katuosoite ja paikkakunta) ovat oikein yhteystiedoissasi OmaElisassa. Osoitetietosi päivitetään automaattisesti Postiin tehdyn muuttoilmoituksen perusteella, ellet ole kieltänyt Postia luovuttamasta osoitetietoja.

Jos olet odottanut yli kolme kuukautta liittymän avauksesta ja lahjakortin saamisen ehdot täyttyvät, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

 


Osallistu keskusteluun