Tein sopimuksen liittymästä ja piti saada lahjakortti S-ryhmään 50e.
Sopimuksen teosta on kulunut kuukausia mutta lahjakorttia ei ole kuulunut.
Mitä tässä osaa tehdä?
Tein sopimuksen liittymästä ja piti saada lahjakortti S-ryhmään 50e.
Sopimuksen teosta on kulunut kuukausia mutta lahjakorttia ei ole kuulunut.
Mitä tässä osaa tehdä?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Tein sopimuksen liittymästä ja piti saada lahjakortti S-ryhmään 50e.
Sopimuksen teosta on kulunut kuukausia mutta lahjakorttia ei ole kuulunut.
Mitä tässä osaa tehdä?
Laita tiedot asiasta yksityisviestillä
Ja kas kun ei ole 3v. Minusta jo 3kk on kohtuuton aika. 3pv kuulostaisi järjelliseltä.
Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?
Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?
Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä:
Elisa - Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu
Voit siis joko a) soittaa Elisalle, b) chattailla asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa, c) jättää soittopyynnön tai d) täyttää sähköisen yhteydenottolomakkeen
Lisäksi voi laittaa täällä OmaYhteisössä yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimille heidän profiilinsa kautta. Klikkaa tuota tekstiin upotettua linkkiä ja valitse “lähetä viesti”. Laita tuohon yksityisviestiin omat ja liittymän tiedot.
Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?
Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä:
Elisa - Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu
Voit siis joko a) soittaa Elisalle, b) chattailla asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa, c) jättää soittopyynnön tai d) täyttää sähköisen yhteydenottolomakkeen
Lisäksi voi laittaa täällä OmaYhteisössä yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimille heidän profiilinsa kautta. Klikkaa tuota tekstiin upotettua linkkiä ja valitse “lähetä viesti”. Laita tuohon yksityisviestiin omat ja liittymän tiedot.
Asia selvisi. Lahjakortti ei tullut meidän tapauksessa vaikka niin kuviteltiin. Pitäisi olla selkeämmät ohjeet kaikille, myöskin elisan omille myynti-ihmisille. Nyt kuitenkin tilanne ok. Kiitos vaan nopeasta vastauksesta elisalle.
Ei ole tullut minullekaan luvattua 50€:n lahjakorttia S-ryhmälle. 🤨
Moi
Taitaa olla Elisan mitättömiä myyntikikkoja tämä lahjakorttien lupailu.
Sen verran lukenu ja kuulla kommentteja että harmittaa jo kahden liittymän Elisalle siirto.
Liittymän avaamisesta jo viisi kuukautta eikä lahjakorttia ole näkynyt ja soitettuani Elisalle todettiin vain tylysti että puhelin tilaukset eivät oikeuta lahjakortin saantiin vaikka myyntitilanteessa kortit luvattiin.
Taitaa Elisalla olla tapana saada ihmiset tilaamaan tuotteitaan hinnalla millä hyvänsä jopa epärehellisin keinoin.
Talouteni ei muutamasta lahjakortista kaadu mutta mielestäni näinkin suuren yrityksen olisi hyvä pysyä lupaustensa takana.
Ps. Paska maku jäi.
Lahjakorttien perässä juokseminen yhtä turhaa, kuin ilmaisten ämpäreiden.
Taitaa olla Elisan mitättömiä myyntikikkoja tämä lahjakorttien lupailu.
Sen verran lukenu ja kuulla kommentteja että harmittaa jo kahden liittymän Elisalle siirto.
Liittymän avaamisesta jo viisi kuukautta eikä lahjakorttia ole näkynyt ja soitettuani Elisalle todettiin vain tylysti että puhelin tilaukset eivät oikeuta lahjakortin saantiin vaikka myyntitilanteessa kortit luvattiin.
Taitaa Elisalla olla tapana saada ihmiset tilaamaan tuotteitaan hinnalla millä hyvänsä jopa epärehellisin keinoin.
Talouteni ei muutamasta lahjakortista kaadu mutta mielestäni näinkin suuren yrityksen olisi hyvä pysyä lupaustensa takana.
Ps. Paska maku jäi.
Moi
Laittaisitko aiheesta vielä tarkemmin yksityisviestiä meille moderaattoreille, niin katsotaan sopimustilannetta tarkemmin läpi. Välitetään myös palaute eteenpäin tätä hoitaneelle taholle. 👍
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi