Skip to main content

Lahjakorttia vailla

  • December 8, 2020
  • 11 kommenttia
  • 802 katselukerrat

Ristosakari
Forum|alt.badge.img+3

Tein sopimuksen liittymästä ja piti saada lahjakortti S-ryhmään  50e.

Sopimuksen teosta on kulunut kuukausia mutta lahjakorttia ei ole kuulunut. 

Mitä tässä osaa tehdä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Sokrates
  • December 8, 2020

Tein sopimuksen liittymästä ja piti saada lahjakortti S-ryhmään  50e.

Sopimuksen teosta on kulunut kuukausia mutta lahjakorttia ei ole kuulunut. 

Mitä tässä osaa tehdä?


Laita tiedot asiasta yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä selvittämään.


freesoul
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+9
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • December 9, 2020

@Ristosakari Kannattaa myös kurkata lahjakortin saamisen ehdot ja ohje https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/elisan-lahjakortit/#avausetu. Lahjakortin pitäisi saapua postissa viimeistään 3 kuukauden kuluttua siitä, kun sopimus on auennut.


Sokrates
  • December 9, 2020

@Ristosakari Kannattaa myös kurkata lahjakortin saamisen ehdot ja ohje https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/elisan-lahjakortit/#avausetu. Lahjakortin pitäisi saapua postissa viimeistään 3 kuukauden kuluttua siitä, kun sopimus on auennut.


Ja kas kun ei ole 3v. Minusta jo 3kk on kohtuuton aika. 3pv kuulostaisi järjelliseltä.


Ristosakari
Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Valmentaja
  • January 30, 2021

Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?


Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • January 30, 2021

Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?

 

Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä:

Elisa - Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Voit siis joko a) soittaa Elisalle, b) chattailla asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa, c) jättää soittopyynnön tai d) täyttää sähköisen yhteydenottolomakkeen

 

Lisäksi voi laittaa täällä OmaYhteisössä yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimille heidän profiilinsa kautta. Klikkaa tuota tekstiin upotettua linkkiä ja valitse “lähetä viesti”. Laita tuohon yksityisviestiin omat ja liittymän tiedot.


Ristosakari
Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Valmentaja
  • January 31, 2021

Ei ole kuulunut lahjakorttia vieläkään. Elisalta sitä on vaikea kysyä kun ei ole kanavaa mistä kysyisi. En pidä siitä, että sopimuksia härskisti rikotaan. Pitääkö tämä nyt viedä haasteeksi asti?

 

Elisan asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä:

Elisa - Yhteystiedot - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

Voit siis joko a) soittaa Elisalle, b) chattailla asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa, c) jättää soittopyynnön tai d) täyttää sähköisen yhteydenottolomakkeen

 

Lisäksi voi laittaa täällä OmaYhteisössä yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimille heidän profiilinsa kautta. Klikkaa tuota tekstiin upotettua linkkiä ja valitse “lähetä viesti”. Laita tuohon yksityisviestiin omat ja liittymän tiedot.

Asia selvisi. Lahjakortti ei tullut meidän tapauksessa vaikka niin kuviteltiin. Pitäisi olla selkeämmät ohjeet kaikille, myöskin elisan omille myynti-ihmisille. Nyt kuitenkin tilanne ok. Kiitos vaan nopeasta vastauksesta elisalle.


  • Tulokas
  • August 9, 2021

Ei ole tullut minullekaan luvattua 50€:n lahjakorttia S-ryhmälle. 🤨


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • August 10, 2021

Moi @Maasu! Laitatko meille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin selvitellään missä lahjakortti oikein menee. :slight_smile:


  • Tulokas
  • August 14, 2021

Taitaa olla Elisan mitättömiä myyntikikkoja tämä lahjakorttien lupailu.

Sen verran lukenu ja kuulla kommentteja että harmittaa jo kahden liittymän Elisalle siirto.

Liittymän avaamisesta jo viisi kuukautta eikä lahjakorttia ole näkynyt ja soitettuani Elisalle todettiin vain tylysti että puhelin tilaukset eivät oikeuta lahjakortin saantiin vaikka myyntitilanteessa kortit luvattiin.

Taitaa Elisalla olla tapana saada ihmiset tilaamaan tuotteitaan hinnalla millä hyvänsä jopa epärehellisin keinoin.

Talouteni ei muutamasta lahjakortista kaadu mutta mielestäni näinkin suuren yrityksen olisi hyvä pysyä lupaustensa takana.

Ps. Paska maku jäi.

 


  • August 15, 2021

Lahjakorttien perässä juokseminen yhtä turhaa, kuin ilmaisten ämpäreiden.


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • August 16, 2021

Taitaa olla Elisan mitättömiä myyntikikkoja tämä lahjakorttien lupailu.

Sen verran lukenu ja kuulla kommentteja että harmittaa jo kahden liittymän Elisalle siirto.

Liittymän avaamisesta jo viisi kuukautta eikä lahjakorttia ole näkynyt ja soitettuani Elisalle todettiin vain tylysti että puhelin tilaukset eivät oikeuta lahjakortin saantiin vaikka myyntitilanteessa kortit luvattiin.

Taitaa Elisalla olla tapana saada ihmiset tilaamaan tuotteitaan hinnalla millä hyvänsä jopa epärehellisin keinoin.

Talouteni ei muutamasta lahjakortista kaadu mutta mielestäni näinkin suuren yrityksen olisi hyvä pysyä lupaustensa takana.

Ps. Paska maku jäi.

 

Moi @PuuhaPete70 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Eihän tuo nyt ollenkaan hyvältä kuulosta. 😓 Sekään ei ole oikein, että mentäisiin lupaamaan etuja joita ei voida toimittaa.

Laittaisitko aiheesta vielä tarkemmin yksityisviestiä meille moderaattoreille, niin katsotaan sopimustilannetta tarkemmin läpi. Välitetään myös palaute eteenpäin tätä hoitaneelle taholle. 👍