Kuinka irisanotaan kuolinpesän nimissä oleva lankaliittymä (Viria)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiKuinka irisanotaan kuolinpesän nimissä oleva lankaliittymä (Viria)
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Kokeile ensin chattia, saattaapi onnistua hyvinkin, eikä maksa mitään.
Jep, chat on oikein hyvä vaihtoehto! Asiakaspalveluun kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä. Eri vaihtoehtoja löytyy täältä: https://elisa.fi/yhteydenotto
Eikös väestorekisteristä pitäisi tulla tieto liittymän omistajan menestymisestä, jolloin liittymä irtisanotaan automaattisesti. Omien kokemusten pohjalta tähän kyllä voi mennä useampikin vuosi...
Eikös väestorekisteristä pitäisi tulla tieto liittymän omistajan menestymisestä, jolloin liittymä irtisanotaan automaattisesti. Omien kokemusten pohjalta tähän kyllä voi mennä useampikin vuosi...
Tuleehan sieltä tieto, mutta silti kannattaa ottaa yhteyttä varmuuden vuoksi.
Eikös väestorekisteristä pitäisi tulla tieto liittymän omistajan menehtymisestä, jolloin liittymä irtisanotaan automaattisesti. Omien kokemusten pohjalta tähän kyllä voi mennä useampikin vuosi...
Kyllä se tieto tulee nopeastikin mutta ei tämä ole aina suoraviivaista. Tapaukset ja tarpeet ovat erilaisia.
Minulla on käsitys, että kaikissa tilanteissa ei suinkaan irtisanota automaattisesti, vaan omaisten ottaessa yhteyttä käydään tilanne läpi, irtisanotaanko liittymä vai siirretäänkö se toiselle sopijalle.
Menehtyneellä voi olla palveluita, joille vaihdetaan sopijaa ja käyttö jatkuukin.
Ei sitä yhteydenottoa toki “maailman tappiin” odoteta.
Useampi vuosi meni meidän tapauksessa. Liittymä oli jo aiemmin tarkoitus siirtää uudelle nimelle, mutta se vähän jäi. Taisi mennä pari kolme vuotta kun sitten Elisalta tuli irtisanomisilmoitus kirjeenä. Onneksi Posti tuolloin oli vielä keskittynyt ydinosaamiseen ja sai tuotua kirjeen säädyllisessä ajassa. Itse liittymän siirto onkin toinen tarina, ei ihan mennyt se putkeen...
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi