Miksi liitymät ovat kiini vaikka olen maksannut kaikki laskut ajantasalle. ?
Viimeksi soitin asiakaspalveluun . ja sieltä ohjeistetiin että Liitymät avautuu kun laskut on maksettu ja kestäisi vain 10 min kun ne on kirjattu siis oikein koskeeko Sama käytäntö Jos maksaa omaelisan kautta . ja lisäkysymys jatkoa varten jos maksaa Viikon loppuna esim lauantainna niin miten saadaan asiakaspalveluun yhteys että liitymät pelaa - täytyykö siis odotellaa
//EDIT 8.9.2025: Muokattu otsikon kirjoitusasua. -eepuska
Lasku maksettu, mutta liitymä ei avaudu
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska
Usein jos laskun maksaa OmaElisan kautta kuittaantuu se meille heti, mutta joissain tapauksissa kuittaus tapahtuu vasta 1-3 arkipäivän pankkiviiveen jälkeen.😊 Viive maksun siirtymisessä pankilta Elisalle saattaa siis vaikuttaa maksujen kuittaantumisiin ja myös liittymien avauksiin jos kyse on liittymästä, joka on mennyt tilapäiseen sulkuun maksamattomien laskujen vuoksi.
Mikäli liittymä on ollut tilapäisesti kiinni syystä tai toisesta kannattaa se myös uudelleenkäynnistää noin 10min sen jälkeen kun on tehnyt ohjeistetut toimenpiteet.✅
Tervetuloa OmaYhteisöön
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

