Miten on mahdollista, että puhelinlasku laitetaan perintään kun eräpäivästä on kulunut viikko?? Luin Elisan sivuilta, että maksamattomasta laskusta lähetetään kaksi maksumuistutusta. En ole saanut yhtäkään.
Lasku perintään viikko eräpäivästä
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Intrumin perinnässä on. Alkuperäinen eräpäivä ollut 24.6. eli tasan viikko sitten. Yhtäkään muistutusta ei ole tullut, tarkastin sähköpostin kauttaaltaan.
Ei pitäisi olla mahdollista, että on perinnässä.
Tuolla aiheesta:
Sain maksumuistutuksen tai laskuni on perinnässä
Onko laskusi mennyt perintään?
Myöhästyneestä laskusta lähetetään Elisalta kaksi maksumuistutusta, jonka jälkeen maksamattomasta laskusta tulee perintätoimistolta maksuvaatimus. Maksun päätyminen perintään edellyttää, että maksu on myöhästynyt yli kuukauden laskun alkuperäisestä eräpäivästä.
Jos saat kirjeen perintätoimistolta, maksa perintätoimiston lähettämä lasku niin pian kuin mahdollista välttääksesi maksun siirtymisen ulosottoon.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisalaisten sisäänkirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi