Elisan lasku on koko kuukaudelle.
Kun liittymä on siirtynyt, kesken kuukauden, toiselle operaattorille, miten hyvitetään loppuosuus, jos ei jää enää mitään laskutettavaa seuraavalle kuulle?
Elisan lasku on koko kuukaudelle.
Kun liittymä on siirtynyt, kesken kuukauden, toiselle operaattorille, miten hyvitetään loppuosuus, jos ei jää enää mitään laskutettavaa seuraavalle kuulle?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Elisan lasku on koko kuukaudelle.
Kun liittymä on siirtynyt, kesken kuukauden, toiselle operaattorille, miten hyvitetään loppuosuus, jos ei jää enää mitään laskutettavaa seuraavalle kuulle?
Se hyvitetään seuraavalla laskulla, jos on muita Elisan palveluita laskutettavana samalla asiakasnumerolla.
Entäs kun ei ole enää laskutettavaa? Eli ei tule seuraavaa laskua.
Se menee jotakuinkin noin:
“Asiakkuudelle muodostuu ylisuoritus ja palautetaan tilille kun liittymä on siirtynyt.
Tästä tulee myös viesti, että palautettavaa on, jos muita palveluita ei ole käytössä.
Jos on maksettu ylimääräistä niin tulee ilmoitus, että tilinumero palautukselle tulee ilmoittaa niin palautetaan summa.”
Siitähän voi mennä ehkä maksu siitäkin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/asiakaspalveluhinnasto/
| Rahapalautus asiakkaan pankkitilille | 13,99 € |
Noinkin voi mennä:
“Jos irtisanominen tapahtuu ennen laskun muodostumista niin voi muodostua vain vajaan kuukauden lasku.”
Voihan kuitenkin kysäistä asiakaspalvelusta, niin selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi