Vastattu

Laskuni summa on väärin!

  • 9 July 2024
  • 8 kommenttia
  • 250 katselukerrat

Mitähän ihmettä Elisa on mennyt sössimään? Päätin vaihtaa Elisan liittymään mutta se taisi olla iso virhe! Laskuni summa on tuplat siitä mitä oli sovittu. Jos tällaista huijarimeininkiä täällä on, niin tämä sopimus irtisanotaan ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen 10 July 2024, 09:16

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Mitähän ihmettä Elisa on mennyt sössimään? Päätin vaihtaa Elisan liittymään mutta se taisi olla iso virhe! Laskuni summa on tuplat siitä mitä oli sovittu. Jos tällaista huijarimeininkiä täällä on, niin tämä sopimus irtisanotaan ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan!

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/laskun-loppusumma/

Joskus laskun loppusumma voi aiheuttaa ihmetystä, minkä vuoksi kokosimme tälle sivulle esimerkkejä, jotka voivat vaikuttaa asiaan. Jos et löydä vastausta esimerkeistämme, ota tarvittaessa yhteys asiakaspalveluumme, niin katsotaan asia yhdessä kuntoon!

Saitko ensimmäisen laskun liittymästäsi?

  • Liittymämaksut veloitetaan päiväkohtaisesti, joten uuden liittymän ensimmäinen lasku sisältää usein maksuja ensimmäiseltä vajaalta kuukaudelta sekä seuraavalta täydeltä kuukaudelta.
  • Laskuerittelystä voit tarkistaa päivämäärät, joilta laskulla veloitetaan. Laskuerittelyn voit tarkistaa PDF-muotoisena OmaElisasta kohdasta Laskut.
  • Ensimmäisen laskun jälkeen saat jatkossa laskun kerran kuukaudessa.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta​)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Minulta laskutettiin kahteen kertaan sama maksupaketti.sama hinta molemmissa ja tekstit laskuissa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Kummassakin lukee, maksettu 10.06 vaikka edellisen aikaisemmin maksoin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Kannattaa ottaa epäselvissä laskutilanteissa yhteyttä meidän asiakaspalveluun, asia varmasti selvenee sitä kautta! 😊 Laskuista näkee myös tarkemman erittelyn laskun toiselta sivulta avaamalla laskun PDF-tiedoston. 

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön @KirstiS! 🌞

Hohhoijaa. Lasku on tutkittu moneen kertaan suurennuslasin kanssa. Ja asiakaspalveluun tuntuu olevan lähes mahdoton saada yhteyttä. Pitää jonottaa puhelimella ties kuinka kauan, ja chattipalvelu ei toimi ollenkaan. 😡

 

Se on melko mielenkiintoista, että jos sovittujen liittymien hinnat ovat 15e ja 18e, niin laskun loppusummaksi tulee 77e. Kenenkähän laskuopin mukaan tuo pitää paikkansa? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Laskuerittelyssähän se pitäisi näkyä mistä tuollainen loppusumma tulee. Mikäli laskussa näkyy kk maksuna liittymillä 15e ja 18e, niin mitä siellä näkyy muuta? Ei varmasti allekkain että 15e + 18e = 77e

Käyttäjätaso 7

Se on melko mielenkiintoista, että jos sovittujen liittymien hinnat ovat 15e ja 18e, niin laskun loppusummaksi tulee 77e. Kenenkähän laskuopin mukaan tuo pitää paikkansa? 

Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitä erittelyssä sanotaan. Olethan itse lukenut laskun erittelyn huolellisesti, myös päivämäärät? Olethan huomioinut, että rajattomienkaan liittymien perusmaksut eivät kata läheskään kaikkea puhelimella tapahtuvaa toimintaa?

Käyttäjätaso 7

Hohhoijaa. Lasku on tutkittu moneen kertaan suurennuslasin kanssa. Ja asiakaspalveluun tuntuu olevan lähes mahdoton saada yhteyttä. Pitää jonottaa puhelimella ties kuinka kauan, ja chattipalvelu ei toimi ollenkaan. 😡

 

 

Jos esim. Chattipallukkaa ei näy, niin käväise vaikka verkkokaupan sivulla

ja heti takaisin, niin tulee Chatti näkyviin.

Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.

Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.

Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä. Ei.

Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille. (Jono vetää kyllä aika hyvin)

OmaElisa on oiva vaihtoehto. (Taatusti hoituu.)

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitäkin voi laittaa.)

Osallistu keskusteluun