Skip to main content
Kysymys

Laskutuksesta

  • December 22, 2025
  • 6 kommenttia
  • 81 katselukerrat

Miten voi olla niin että ketään ei vastaa jätettyihin soittopyyntöihin? Olen jättänyt kaksi soittopyyntöä jo kaksi viikkoa sitten eikä kukaan halua palvella. Botti aivan sysipaska ja täysin turha keksintö ainakin Elisalla. Kysymykseni olisi ainoastaan siitä että minua laskutetaan edelleen palvelusta jonka olen irtisanonut päättymään vuosi sitten. Vaihdoin juuri sopimukset Teliaan johtuen Elisan huonosta asiakaspalvelusta ja haluttomuudesta kohdata asiakas muissakin asioissa kuin liittymien myynnissä. Kertokaapas kuinka tämä hoidetaan?

6 kommenttia

  • December 22, 2025

Miten voi olla niin että ketään ei vastaa jätettyihin soittopyyntöihin? Olen jättänyt kaksi soittopyyntöä jo kaksi viikkoa sitten eikä kukaan halua palvella. Botti aivan sysipaska ja täysin turha keksintö ainakin Elisalla. Kysymykseni olisi ainoastaan siitä että minua laskutetaan edelleen palvelusta jonka olen irtisanonut päättymään vuosi sitten. Vaihdoin juuri sopimukset Teliaan johtuen Elisan huonosta asiakaspalvelusta ja haluttomuudesta kohdata asiakas muissakin asioissa kuin liittymien myynnissä. Kertokaapas kuinka tämä hoidetaan?

Tarkista OmaElisassa laskusta PDF-erittely sivu 2, mitä siellä on ja miltä sen palvelun

tilanne näyttää OmaElisassa.

OmaElisa on erinomaisen hyvä kanava yhteydenottoon.

Hoituu asia muitta mutkitta:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 22, 2025

No kun asia ei joudu. Ainoa pyyntö oli että joku soittaisi minulle! Minulla ei mitenkään ole mahdollista roikkua jonossa yli 20min. Millä tässä asiassa on niin vaikeaa ymmärtää?


  • December 22, 2025

No kun asia ei joudu. Ainoa pyyntö oli että joku soittaisi minulle! Minulla ei mitenkään ole mahdollista roikkua jonossa yli 20min. Millä tässä asiassa on niin vaikeaa ymmärtää?

Joutuu se asia OmaElisan kautta, ei tarvitse roikkua. Siellä lukee, että vastaus tulee 7:n päivän kuluessa, mutta se voi tulla jo seuraavanakin päivänä, on tullut vieläkin nopeammin. Joka tapauksessa vastaus tulee aina.

Klikkaat vaan OmaElisassa nimipallukan vieressä kolme viivaa> Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 22, 2025

Tämä olisi jo hoidettu jos olisit vaikka soittanut. Ttu mitä pelleilyä😖


  • December 22, 2025

Tämä olisi jo hoidettu jos olisit vaikka soittanut. Ttu mitä pelleilyä😖

Tämä kun ei ole varsinainen asiakaspalvelupaikka, vaan julkinen:

Esim.

“OmaYhteisö on vertaistukiyhteisö, jossa sinä voit keskustella ja kysyä Elisan tuotteista, palveluista ja laitteista.

Saat apua muilta OmaYhteisön jäseniltä ja samalla voit jakaa tietoa muille oman osaamisen puitteissa. Elisan puolelta mukana menossa on OmaYhteisö-tiimi, johon kuuluu OmaYhteisön moderaattorit ja yhteisömanagerit.” 

(Tuota apua asian hoitoon tässä kovasti yritetään antaa.)


  • Tulokas
  • December 22, 2025

Oma guru on pelkkää …...:) Ei osannut auttaa ja lasku tähän mennessä 109 euroa !!!!

Kyseessä mobiilivarmenteen uusiminen joka meni totaalisesti pieleen !! Toivottavasti Elisa tulee laskussa vähän vastaan (vaihto piti olla ilmainen mutta kun vaihto meni pipariksi) Olen platina asiakas ja 6 liittymän omistaja mutta nyt tämä homma tuntuu todella suurelta ryöstöltä !! Ja hommahan jatkuu vielä sovitusti oman gurun luona koska puhelin ja mobiilivarmenne pitää saada kuntoon !!

Jos hinta ei tipahda kohtuulliseksi niin voipi olla että meikäläinen vaihtaa operaattoria !