Vastattu

Laskutus

  • 10 November 2020
  • 2 kommenttia
  • 577 katselukerrat

Missä voisi laskutuksen oikaista. Peruutin liittymän tilauksen ennen sen avaamista avaamista, silti 8,88 € on laskutettu (sis. avausmaksu). Ei ole mielestäni kohtuullista

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 11 November 2020, 07:44

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tervetuloa OmaYhteisöön @Lasse45!

 

Laskutukseen liittyvissä ongelmissa yhteys suoraan Elisan asiakaspalveluun.

 

Täällä OmaYhteisössä sinua auttaa @OmaYhteisö-tiimi, jolle voit laittaa asiasta yksityisviestiä. Kannattaa myös varmistaa, että asiakasnumerosi on tallennettu omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Näin asian käsittely nopeutuu huomattavasti.

Kuinka on mahdollista , puhelin liittymä on sopimuksessa 14.89€,ja ihmettelin laskujeni suuruutta ,laskussa oli otettu 19.15€.jos olen asiakkaana kai minulle kuuluu ilmoittaa hinnan muutoksista????