Skip to main content
Vastaus

Laskutus

  • November 10, 2020
  • 2 kommenttia
  • 580 katselukerrat

Missä voisi laskutuksen oikaista. Peruutin liittymän tilauksen ennen sen avaamista avaamista, silti 8,88 € on laskutettu (sis. avausmaksu). Ei ole mielestäni kohtuullista

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God

Tervetuloa OmaYhteisöön @Lasse45!

 

Laskutukseen liittyvissä ongelmissa yhteys suoraan Elisan asiakaspalveluun.

 

Täällä OmaYhteisössä sinua auttaa @OmaYhteisö-tiimi, jolle voit laittaa asiasta yksityisviestiä. Kannattaa myös varmistaa, että asiakasnumerosi on tallennettu omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Näin asian käsittely nopeutuu huomattavasti.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Dj_God
Forum|alt.badge.img+26
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • Vastaus
  • November 11, 2020

Tervetuloa OmaYhteisöön @Lasse45!

 

Laskutukseen liittyvissä ongelmissa yhteys suoraan Elisan asiakaspalveluun.

 

Täällä OmaYhteisössä sinua auttaa @OmaYhteisö-tiimi, jolle voit laittaa asiasta yksityisviestiä. Kannattaa myös varmistaa, että asiakasnumerosi on tallennettu omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Näin asian käsittely nopeutuu huomattavasti.


  • Keskustelija
  • March 16, 2021

Kuinka on mahdollista , puhelin liittymä on sopimuksessa 14.89€,ja ihmettelin laskujeni suuruutta ,laskussa oli otettu 19.15€.jos olen asiakkaana kai minulle kuuluu ilmoittaa hinnan muutoksista????