Virallinen reklamaatio liittymien sulkemisesta ja perusteettomista maksuista
Teen tällä viestillä virallisen reklamaation liittymieni sulkemisesta sekä niihin liittyvistä maksuista.
Olen ollut Elisan asiakas useiden vuosien ajan, mutta tässä tapauksessa koen tulleeni kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Liittymäni suljettiin, minkä jälkeen minulta vaaditaan 20 euron avausmaksu sekä lisäksi 5 euron maksu jokaisesta liittymästä erikseen.
Maksujen perusteet ovat jääneet epäselviksi, eikä niiden veloittamisesta ole annettu minulle riittäviä tietoja etukäteen. Kuluttajana minulla on oikeus saada selkeät tiedot sopimuksen ehdoista ja mahdollisista maksuista. Tässä tapauksessa katson, ettei näin ole toimittu asianmukaisesti.
Lisäksi sopimuksen ehdot ja laskutus eivät mielestäni vastaa toisiaan. Tämän vuoksi pyydän yksityiskohtaista selvitystä siitä, mihin kyseiset maksut perustuvat ja millä perusteella ne on lisätty laskulleni.
Vaadin:
- Kirjallisen selvityksen liittymien sulkemisen perusteista.
- Kirjallisen selvityksen 20 euron avausmaksusta ja liittymäkohtaisista 5 euron lisämaksuista.
- Maksujen poistamista tai hyvittämistä, mikäli niiden veloittamiselle ei ole selkeää sopimukseen perustuvaa oikeutta’
Mikäli asiaa ei ratkaista kohtuullisesti, pidätän oikeuden siirtää liittymäni toiselle operaattorille sekä saattaa asian kuluttajaneuvonnan käsiteltäväksi.
Pyydän kirjallista vastausta mahdollisimman pian.
Ystävällisin terveisin,
xxx
Asiakasnumero: xxx
Puhelin: xxx
EDIT: 22.6.2026 // Poistettu henkilötiedot -HerraParta

