Vastattu

Latausliittymä ja kadonnut paketti

  • 3 August 2022
  • 2 kommenttia
  • 68 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Omistamaani latausliittymään (toinen käyttäjä) ladattiin eilen kuukausipaketti ja se ei nyt olekaan latautunut . Rahat kyllä läksi tililtä, mutta pakettia ei näy. Onko mitään paikkaa mistä voisi tarkistaa mihin se paketti on hävinnyt? Omaelisassa ei ainakaan mitään tietoa liittymän kohdalla ollut.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian 3 August 2022, 13:04

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Omistamaani latausliittymään (toinen käyttäjä) ladattiin eilen kuukausipaketti ja se ei nyt olekaan latautunut . Rahat kyllä läksi tililtä, mutta pakettia ei näy. Onko mitään paikkaa mistä voisi tarkistaa mihin se paketti on hävinnyt? Omaelisassa ei ainakaan mitään tietoa liittymän kohdalla ollut.

Laita yksityisviesti vaikka @OmaYhteisö-tiimi:lle tai ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse, chatin kautta tai laittamalla viestiä yhteyslomakkeen kautta tai jos on tavallinen Elisan puhelinliittymä niin viestin laitto asiakaspalveluun onnistuu myös OmaElisasta. Muuta kautta en nyt usko, että asia ratkeaa.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +1

Kiitos, laitoin OmaYhteisö tiimille viestiä