Kysymys

Liittymä + lahjakortti

  • 13 October 2021
  • 1 kommentti
  • 56 katselukerrat

Mikähän juttu siinä on, että Elisa ei toimita liittymän mukana luvattuja lahjakortteja? Hatusta heittämällä sanoisin liittymäni siirtyneen Elisalle noin 5kk sitten ja lahjakorttihan olisi pitänyt tulla aikoja sitten.

Otin yhteyttä chatin kautta jossa pahoiteltiin saatavuusongelmia (?) oman lahjakortin kanssa. Aika koominen tilanne. No jokatapauksessa eipä kuulunut korttia ja soittelinkin sitten aspaan aiheesta. Sama homma, olisi pitänyt jo lähteä, nyt pyydetään postitusta hoitamaan jne.

Miten oman lahjakortin toimittaminen voi olla noin hankalaa, selittäkää nyt tyhmälle. Ja mikä homma on tämä, että tule asiakkaaksi, saat lahjakortin useita kuukausia myöhässä? Ja se pitäisi olla asiakkaalle ok? Kuinka jotenkin minusta tuntuu, että jos jätän laskut maksamatta Elisalle, niin niistä kyllä maksumuistutusta tulee. Mutta velvoitteet ei ilmeisesti toimi molempiin suuntiin.

 

”omat lahjakortit toimitusvaikeuksissa”


1 kommentti

Käyttäjätaso 2

Ikävä kuulla, että noiden lahjakorttien lähettämisessä on nyt noin suuria haasteita ollut 😟 Asia ilmeisesti kuitenkin nyt asiakaspalvelun toimesta käsittelyssä?

 

Mitä itse olen tätä lahjakorttien lähettämistä päässyt seuraamaan niin valtaosa näistä luvatuista lahjakorteista lähtee kyllä ajallaan. Uskon siis vahvasti, että nyt kohdallasi on sattunut meidän toimesta jokin virhe ja siksi kortti ei ole saapunut. Pahoittelut siitä!

Osallistu keskusteluun