Vastattu

Liittymä + lahjakortti

  • 13 October 2021
  • 5 kommenttia
  • 238 katselukerrat

Mikähän juttu siinä on, että Elisa ei toimita liittymän mukana luvattuja lahjakortteja? Hatusta heittämällä sanoisin liittymäni siirtyneen Elisalle noin 5kk sitten ja lahjakorttihan olisi pitänyt tulla aikoja sitten.

Otin yhteyttä chatin kautta jossa pahoiteltiin saatavuusongelmia (?) oman lahjakortin kanssa. Aika koominen tilanne. No jokatapauksessa eipä kuulunut korttia ja soittelinkin sitten aspaan aiheesta. Sama homma, olisi pitänyt jo lähteä, nyt pyydetään postitusta hoitamaan jne.

Miten oman lahjakortin toimittaminen voi olla noin hankalaa, selittäkää nyt tyhmälle. Ja mikä homma on tämä, että tule asiakkaaksi, saat lahjakortin useita kuukausia myöhässä? Ja se pitäisi olla asiakkaalle ok? Kuinka jotenkin minusta tuntuu, että jos jätän laskut maksamatta Elisalle, niin niistä kyllä maksumuistutusta tulee. Mutta velvoitteet ei ilmeisesti toimi molempiin suuntiin.

 

”omat lahjakortit toimitusvaikeuksissa”

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 15 October 2021, 11:03

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Ikävä kuulla, että noiden lahjakorttien lähettämisessä on nyt noin suuria haasteita ollut 😟 Asia ilmeisesti kuitenkin nyt asiakaspalvelun toimesta käsittelyssä?

 

Mitä itse olen tätä lahjakorttien lähettämistä päässyt seuraamaan niin valtaosa näistä luvatuista lahjakorteista lähtee kyllä ajallaan. Uskon siis vahvasti, että nyt kohdallasi on sattunut meidän toimesta jokin virhe ja siksi kortti ei ole saapunut. Pahoittelut siitä!

Ikävä kuulla, että noiden lahjakorttien lähettämisessä on nyt noin suuria haasteita ollut 😟 Asia ilmeisesti kuitenkin nyt asiakaspalvelun toimesta käsittelyssä?

 

Mitä itse olen tätä lahjakorttien lähettämistä päässyt seuraamaan niin valtaosa näistä luvatuista lahjakorteista lähtee kyllä ajallaan. Uskon siis vahvasti, että nyt kohdallasi on sattunut meidän toimesta jokin virhe ja siksi kortti ei ole saapunut. Pahoittelut siitä!

Tämä keissi täytti nyt viisi (5) kuukautta ja näkyy Oma Elisassa ”tarkistuksessa” statuksella. Mielestäni olisi varsin kohtuullista saada luvattu kortti, sekä hyvitys kohtuuttomasta odotusajasta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Tuntuupa oudolta, että noin kauan on jo ottanut 🤔 Lisäisitkö @kenopappi  omiin tietoihisi OmaYhteisö -käyttäjällesi asiakasnumeron (löytyy esimerkiksi Elisan laskusta) niin voidaan tätä kautta katsoa tuota tilannetta tarkemmin läpi.

Lisätty.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Selvittelin tuota asiaa nyt täältä ja pyrimme saamaan tuon kortin sinulle nyt mahdollisimman pian 👍 Ei näissä lahjakorttien toimituksissa nyt näin kauan saisi mennä! Viikon päästä viimeistään kortin pitäisi olla jo hyppysissäsi. Laita ihmeessä meille viestiä mikäli ei ole niin selvitellään, mutta ainakin mitä itse asiasta otin nyt selkoa niin tuon kortin tulisi sinulle saapua kyllä.