Skip to main content
Vastaus

Liittymämyynnin kaupanpäällinen puuttuu

  • November 27, 2025
  • 4 kommenttia
  • 64 katselukerrat

Elisan liittymätilaukseen (08/25) luvatut kuulokkeet loistavat poissaolollaan. 

EDIT: 27.11.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -eepuska

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Omayhteisö on yleinen keskustelufoorumi eli ei suora Elisan asiakaspalvelukanava. Tämän vuoksi suosittelenkin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta tilanne saadaan katsottua läpi ja luvatut kuulokkeet sulle matkaan.😊

Tervetuloa yhteisöön ​@Lennu !💙 Täällä pääset juttelemaan Elisan asiakkaiden ja työntekijöiden kanssa meidän palveluista ja tuotteista.👍

4 kommenttia

Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 27, 2025

Omayhteisö on yleinen keskustelufoorumi eli ei suora Elisan asiakaspalvelukanava. Tämän vuoksi suosittelenkin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta tilanne saadaan katsottua läpi ja luvatut kuulokkeet sulle matkaan.😊

Tervetuloa yhteisöön ​@Lennu !💙 Täällä pääset juttelemaan Elisan asiakkaiden ja työntekijöiden kanssa meidän palveluista ja tuotteista.👍


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 28, 2025

Ja maksan siitä, että saan kaupanpäällisen. Maksan jo liittymästä, se riittänee. Asiakaspalvelun tehtävä on olla yhteydessä minuun. 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • November 28, 2025

Asiakaspalvelussa on maksuttomia tapoja olla yhteydessä kuten esimerkiksi chat, somekanavat sekä takaisinsoitto. 😎


  • November 28, 2025

Ja maksan siitä, että saan kaupanpäällisen. Maksan jo liittymästä, se riittänee. Asiakaspalvelun tehtävä on olla yhteydessä minuun. 

Laita OmaElisan kautta viestiä, niin hoituu:

Omaelisa Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit