Liittymän eston poisto

  • 7 March 2024
  • 3 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti. 

Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/

“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.

HuomKäynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

(Hoituu tuotapikaa)

 

Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti. 

Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/

“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.

HuomKäynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

(Hoituu tuotapikaa)

 

Olen käynnistänyt laitteen uudestaan monta kertaa mutta asia ei ole korjaantunut.

Käyttäjätaso 7

Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti. 

Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/

“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.

HuomKäynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”

Ota yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

(Hoituu tuotapikaa)

 

Olen käynnistänyt laitteen uudestaan monta kertaa mutta asia ei ole korjaantunut.

Eipä siinä muuta kuin asiakaspalveluun yhteyttä vaan.

Eiköhän se hoidu Chatissakin kuntoon.

Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.

Esim. Liittymän avaus.

Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.

Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä. Ei.

Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille.

Osallistu keskusteluun