Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti.
Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti.
Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/
“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.
Huom! Käynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
(Hoituu tuotapikaa)
Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti.
Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/
“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.
Huom! Käynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
(Hoituu tuotapikaa)
Olen käynnistänyt laitteen uudestaan monta kertaa mutta asia ei ole korjaantunut.
Liittymän käyttö estettiin maksamattomien laskujen takia, maksoin erääntyneet laskut, mutta esto ei ole lähtenyt pois, laskujen maksamisesta mennyt jo yli tunti.
Käynnistitkö laitteen maksun jälkeen?
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/
“OmaElisan kautta tehdyn maksusuorituksen jälkeen liittymä avautuu automaattisesti noin 15 minuutin sisällä. Käynnistä käyttämäsi laite uudelleen maksun jälkeen.
Huom! Käynnistä laitteesi (puhelin, tabletti tai reititin) aina uudelleen, kun olet maksanut erääntyneet laskut, niin saat liittymäsi toimintaan.”
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
(Hoituu tuotapikaa)
Olen käynnistänyt laitteen uudestaan monta kertaa mutta asia ei ole korjaantunut.
Eipä siinä muuta kuin asiakaspalveluun yhteyttä vaan.
Eiköhän se hoidu Chatissakin kuntoon.
Pääset Botista eroon kirjoittamalla jotakin ongelmasta viestikenttään.
Esim. Liittymän avaus.
Käväise jollakin Botin esittämällä sivulla ja heti takaisin.
Vastaa Botin esittämään kysymykseen: Oliko hyötyä. Ei.
Nyt pääset asiakaspalvelijan pakeille.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi