Skip to main content

Liittymän hinta

  • December 1, 2025
  • 2 kommenttia
  • 49 katselukerrat

Hei,

Miks liittymän hinta on korkeempi, kun mitä ollaan sovittu?🤔

December 2, 2025

Mikäli kyseessä on ensimmäinen lasku, tai kesken kuukauden tehty päivitys, niin lasku voi olla normaalia suurempi. Laskutuksen sivuillemme on kerrottu esimerkeistä lisää. Kannattaa katsoa laskun toisen sivun erittely, jossa käy ilmi tarkat summat päivämäärineen. 😊 Jos senkin jälkeen jää epäselvyyksiä, niin kysäise asiakaspalvelun puolelta asiasta. 👍

2 kommenttia

  • December 1, 2025

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa >Tuki>Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa  Klikkaa nimipallukan vieressä kolmea viivaa>Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


Jaakop
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • December 2, 2025

Mikäli kyseessä on ensimmäinen lasku, tai kesken kuukauden tehty päivitys, niin lasku voi olla normaalia suurempi. Laskutuksen sivuillemme on kerrottu esimerkeistä lisää. Kannattaa katsoa laskun toisen sivun erittely, jossa käy ilmi tarkat summat päivämäärineen. 😊 Jos senkin jälkeen jää epäselvyyksiä, niin kysäise asiakaspalvelun puolelta asiasta. 👍