Skip to main content
Vastaus

Liittymän käyttö estetty tilapäisesti

  • May 17, 2022
  • 2 kommenttia
  • 293 katselukerrat

Oli pari laskua rästissä ja tuli viesti tästä johtuvasta palvelunumeroestosta. Kävin samantien maksamassa vanhemman laskun suoraan Elisan palvelussa, ja koitin asettaa maksupäivää tälle toiselle tuoreemmalle laskulle. Maksupäivän asettaminen ei onnistunut, palvelu vaan valitti että ensin pitää odotella muutaman päivän viive edellisen laskun maksamisesta, ennenkuin uudemmalle voi asettaa maksupäivää (vaikka edellinen lasku tosiaan maksettiin suoraan Elisan palvelussa, ja siitä tuli maksuvahvistus samantien).
Nyt meni sitten liittymät täysin kiinni johtuen tästä yhdestä myöhässäolevasta laskusta, jolle nyt vasta pystyin asettamaan maksupäivän. Chat- ja viesti-aspat ovat kiinni, enkä voi yllättäen soitellakaan heille asiasta. Mitään tehtävissä ennenkuin saa joltain ulkopuoliselta puhelimen?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Oli pari laskua rästissä ja tuli viesti tästä johtuvasta palvelunumeroestosta. Kävin samantien maksamassa vanhemman laskun suoraan Elisan palvelussa, ja koitin asettaa maksupäivää tälle toiselle tuoreemmalle laskulle. Maksupäivän asettaminen ei onnistunut, palvelu vaan valitti että ensin pitää odotella muutaman päivän viive edellisen laskun maksamisesta, ennenkuin uudemmalle voi asettaa maksupäivää (vaikka edellinen lasku tosiaan maksettiin suoraan Elisan palvelussa, ja siitä tuli maksuvahvistus samantien).
Nyt meni sitten liittymät täysin kiinni johtuen tästä yhdestä myöhässäolevasta laskusta, jolle nyt vasta pystyin asettamaan maksupäivän. Chat- ja viesti-aspat ovat kiinni, enkä voi yllättäen soitellakaan heille asiasta. Mitään tehtävissä ennenkuin saa joltain ulkopuoliselta puhelimen?

Laita viesti tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Ohjeessa lukee näin:

Huomioithan, että hoidamme useimmat sähköpostit soittamalla.

Pyydä yhteydenottoa sähköpostilla, vaikka eihän ne sinulle muuten vastausta saakaan.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • May 17, 2022

Oli pari laskua rästissä ja tuli viesti tästä johtuvasta palvelunumeroestosta. Kävin samantien maksamassa vanhemman laskun suoraan Elisan palvelussa, ja koitin asettaa maksupäivää tälle toiselle tuoreemmalle laskulle. Maksupäivän asettaminen ei onnistunut, palvelu vaan valitti että ensin pitää odotella muutaman päivän viive edellisen laskun maksamisesta, ennenkuin uudemmalle voi asettaa maksupäivää (vaikka edellinen lasku tosiaan maksettiin suoraan Elisan palvelussa, ja siitä tuli maksuvahvistus samantien).
Nyt meni sitten liittymät täysin kiinni johtuen tästä yhdestä myöhässäolevasta laskusta, jolle nyt vasta pystyin asettamaan maksupäivän. Chat- ja viesti-aspat ovat kiinni, enkä voi yllättäen soitellakaan heille asiasta. Mitään tehtävissä ennenkuin saa joltain ulkopuoliselta puhelimen?

Laita viesti tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Ohjeessa lukee näin:

Huomioithan, että hoidamme useimmat sähköpostit soittamalla.

Pyydä yhteydenottoa sähköpostilla, vaikka eihän ne sinulle muuten vastausta saakaan.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • May 17, 2022

Oli pari laskua rästissä ja tuli viesti tästä johtuvasta palvelunumeroestosta. Kävin samantien maksamassa vanhemman laskun suoraan Elisan palvelussa, ja koitin asettaa maksupäivää tälle toiselle tuoreemmalle laskulle. Maksupäivän asettaminen ei onnistunut, palvelu vaan valitti että ensin pitää odotella muutaman päivän viive edellisen laskun maksamisesta, ennenkuin uudemmalle voi asettaa maksupäivää (vaikka edellinen lasku tosiaan maksettiin suoraan Elisan palvelussa, ja siitä tuli maksuvahvistus samantien).
Nyt meni sitten liittymät täysin kiinni johtuen tästä yhdestä myöhässäolevasta laskusta, jolle nyt vasta pystyin asettamaan maksupäivän. Chat- ja viesti-aspat ovat kiinni, enkä voi yllättäen soitellakaan heille asiasta. Mitään tehtävissä ennenkuin saa joltain ulkopuoliselta puhelimen?

Laita viesti tuonne:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Ohjeessa lukee näin:

Huomioithan, että hoidamme useimmat sähköpostit soittamalla.

Pyydä yhteydenottoa sähköpostilla, vaikka eihän ne sinulle muuten vastausta saakaan.

 

Thanks, pistin tuon kautta viestiä (+kiitos linkistä, tuota sivua ei näytä OmaElisan kautta ylipäätään löytävän..).
Samalla tajusin että Skypellä saa soiteltua, tosin minulle vastannut asiakaspalvelija ei osannut tilanteeseen sanoa pitkän harkinnan jälkeen mitään, hänellä oli kuulemma “ristiriitaista” tietoa suljettujen liittymien osalta. Yhdisti minut laskutusosastolle ja varoitteli yli tunnin jonosta - toivotaan ettei Skype-saldo lopu viimehetkillä 😅