Mulle soitettiin tänään ja päivitettiin uus liittymätarjous. Nyt laskussa on joku kertamaksu 6,90e,miksi?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiMulle soitettiin tänään ja päivitettiin uus liittymätarjous. Nyt laskussa on joku kertamaksu 6,90e,miksi?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Katso alkuperäinen viestiTämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Olisikohan palvelumaksu.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymatyypin-vaihtaminen/
Voit vaihtaa liittymätyyppiä myös Elisan myymälässä tai soittamalla myyntipalveluumme. Liittymän päivityksestä peritään hinnaston mukainen palvelumaksu.
Vielä voit perua jos haluat. Jos sulle myytiin lisää nopeutta dataan, niin oletettavasti ostit ilmaa…
Kaikki yli 10Mbps nopeudet on melko turhia puhelimessa(ellei sitten jaa kodissaan verkkoa puhelimesta muuallekkin).
Tuolta varmaan voisi peruuttaakin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Puhelin- ja laajakaistaliittymät sekä palvelut.
Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä) tai palvelua (esim. Elisa Turvapaketti), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.
Tuolta varmaan voisi peruuttaakin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Puhelin- ja laajakaistaliittymät sekä palvelut.
Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä) tai palvelua (esim. Elisa Turvapaketti), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.
Ja siltä aikaa tulee myös maksu vaikka irtisanot liittymän 14pv aikana...Samoin jos tilaat laskun paperi laskuna niin vajaa 5€ maksaa näköjään sekin..
Tuolta varmaan voisi peruuttaakin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Puhelin- ja laajakaistaliittymät sekä palvelut.
Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä) tai palvelua (esim. Elisa Turvapaketti), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.
Ja siltä aikaa tulee myös maksu vaikka irtisanot liittymän 14pv aikana...Samoin jos tilaat laskun paperi laskuna niin vajaa 5€ maksaa näköjään sekin..
Käyttö maksaa.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi