Skip to main content
Vastaus

Liittymän numeronsiirto peruttu?

  • February 2, 2025
  • 2 kommenttia
  • 146 katselukerrat

Tiedoissani lukee, että liittymäni numeronsiirto olisi peruttu vaikka en ole sitä itse perunut. Sain uuden liittymän postissakin. 

 

EDIT: 3.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Tai (Nopeampi): Omaelisa /Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

2 kommenttia

  • Vastaus
  • February 2, 2025

Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Tai (Nopeampi): Omaelisa /Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • February 3, 2025

Kannattaa tosiaan kysyä kummankin firman aspasta, mikä on tilanne. Noissa siirtymissä on joskus ongelmia, varsinkin jos tehdään nopeita peliliikkeitä ja asiakastietojärjestelmät ei pysy mukana.