Tiedoissani lukee, että liittymäni numeronsiirto olisi peruttu vaikka en ole sitä itse perunut. Sain uuden liittymän postissakin.
EDIT: 3.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Tiedoissani lukee, että liittymäni numeronsiirto olisi peruttu vaikka en ole sitä itse perunut. Sain uuden liittymän postissakin.
EDIT: 3.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Kysäise asiakaspalvelusta, niin selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat Omaelisassa ma-pe 8-19 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Tai (Nopeampi): Omaelisa /Varaa soittoaika
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi