Skip to main content

liittymän peruutus

  • March 31, 2022
  • 3 kommenttia
  • 222 katselukerrat

Hei, en ole vaihtamassa teille liittymää, en tiedä mistä olette saaneet tiedon että olisin vaihtamassa. En ole mitään ostanut/tilannut.

April 4, 2022

Moikka @datguy !

 

Minäkin uskon, että nyt on kyseessä joku vahinko jossain ja olet saanut jollekkin toiselle kuuluvaa viestintää. Suosittelen selvittämään asian asiakaspalvelun kautta.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

sakarialanne
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+24
  • OmaYhteisön moderaattori
  • March 31, 2022

Ehkä joku toinen asiakas on muistanut oman numeronsa väärin ja siksi viesti on tullut sinulle.

Itse lähtisin selvittämään asiaa puhelimitse tai chatin kautta asiakaspalvelun kanssa, selviää nopeammin kuin tällä foorumilla.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • March 31, 2022

Kysy millaiseen liittymään se on vaihtumassa, laskuhan menee kuitenkin tilaajalle … :D Saat ilmaisen liittymän :D


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • April 4, 2022

Moikka @datguy !

 

Minäkin uskon, että nyt on kyseessä joku vahinko jossain ja olet saanut jollekkin toiselle kuuluvaa viestintää. Suosittelen selvittämään asian asiakaspalvelun kautta.