Hei,
Minulle tullut sama viesti kaksi kertaa:
Hei xxxx xxxxxxxxxx
Mukavaa, että valitsit meidät! Harmillisesti saimme kuitenkin tiedon nykyiseltä operaattoriltasi, että siirrettävä puhelinnumero ei ole sinun tai yrityksesi nimissä.
Jotta saat puhelinnumerosi siirrettyä Elisan Saunalahti -liittymäksi, tarvitsemme luvan liittymäsi nykyiseltä omistajalta. Täytä vain alla olevat pyydetyt tiedot ja lähetämme puolestasi nykyiselle omistajalle pyynnön hyväksyä siirto.
Numero, jolle olet tehnyt numeronsiirtotilauksen: xxx xxx xxxx
Nykyinen omistaja (Henkilö- tai yritysasiakkaan nimi, jonka nimissä liittymä on toisella operaattorilla):
Henkilöasiakas
Tämä numero ei ole minun.
Kävin Elisan pisteessä ja siellä korjasivat liitymän oikealle numerolle xxx xxx xxxx.
Voisitteko tehdä niin, että viesti väärästä ei tule minulle enää
Terveisin,
xxxx xxxxxxxxxx
Edit: poistettu viestistä henkilötietoja, huomaathan että OmaYhteisön keskustelut ovat täysin julkisia! -roopeg