Skip to main content

Liittymän siirtäminen

  • 4. tammikuuta 2024
  • 6 kommenttia
  • 277 katselukerrat

Hei,

 

Minulle tullut sama viesti kaksi kertaa:

Hei xxxx xxxxxxxxxx

Mukavaa, että valitsit meidät! Harmillisesti saimme kuitenkin tiedon nykyiseltä operaattoriltasi, että siirrettävä puhelinnumero ei ole sinun tai yrityksesi nimissä.

Jotta saat puhelinnumerosi siirrettyä Elisan Saunalahti -liittymäksi, tarvitsemme luvan liittymäsi nykyiseltä omistajalta. Täytä vain alla olevat pyydetyt tiedot ja lähetämme puolestasi nykyiselle omistajalle pyynnön hyväksyä siirto.

Numero, jolle olet tehnyt numeronsiirtotilauksen: xxx xxx xxxx

Nykyinen omistaja (Henkilö- tai yritysasiakkaan nimi, jonka nimissä liittymä on toisella operaattorilla):

 

Henkilöasiakas

 

Tämä numero ei ole minun.

 

Kävin Elisan pisteessä ja siellä korjasivat liitymän oikealle numerolle xxx xxx xxxx.

 

Voisitteko tehdä niin, että viesti väärästä ei tule minulle enää 

 

Terveisin,

xxxx xxxxxxxxxx

Edit: poistettu viestistä henkilötietoja, huomaathan että OmaYhteisön keskustelut ovat täysin julkisia! -roopeg

Oliko tästä hyötyä?

6 kommenttia

lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Tietopankki
  • 700 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2024

tällaisia yksityistietoja ei pitäisi levitellä foorumeilla, joissa on julkinen pääsy. erityisesti nuo puhelinnumerot. mutta en tiedä onko tuo koko nimikään niin hyvä idea.

lähettämällä yksityisviestiä palstatiimille voit näitä asioita hoidella, en muista tarkkaa ohjetta.

 


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1032 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2024

Valitettavasti palstatiimille ei enää nykyisin voi lähettää yksityisviestiä, sen sijaan suositellaan että laittaa omat tiedot profiilin muistiinpanoihin jotka näkyy vain moderaattoreille eli asiakaspalvelijoille ja sitten täällä julkisesti pyytää moderaattoreita kurkkaamaan ne tiedot.


  • 4614 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2024
Kari Tervakangas kirjoitti:

 

 

 

 

Mukavaa, että valitsit meidät! Harmillisesti saimme kuitenkin tiedon nykyiseltä operaattoriltasi, että siirrettävä puhelinnumero ei ole sinun tai yrityksesi nimissä.

Jotta saat puhelinnumerosi siirrettyä Elisan Saunalahti -liittymäksi, tarvitsemme luvan liittymäsi nykyiseltä omistajalta. Täytä vain alla olevat pyydetyt tiedot ja lähetämme puolestasi nykyiselle omistajalle pyynnön hyväksyä siirto.

Numero, jolle olet tehnyt numeronsiirtotilauksen:

Nykyinen omistaja (Henkilö- tai yritysasiakkaan nimi, jonka nimissä liittymä on toisella operaattorilla):

 

Henkilöasiakas

 

Tämä numero ei ole minun.

 

Kävin Elisan pisteessä ja siellä korjasivat liitymän oikealle numerolle

 

Voisitteko tehdä niin, että viesti väärästä ei tule minulle enää 

 

 

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin asia hoituu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

OmaElisa, oiva vaihtoehto:

OmaElisa – helppo itsepalvelu avoinna 24h

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa.)

 


  • 431 kommenttia
  • 4. tammikuuta 2024

Aloittajan ei kannattaisi noin julkisesti etu ja sukunimeä ja puhelinnumeroita antaa jakoon


Nopponen71
Forum|alt.badge.img+2
  • Avulias
  • 20 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2024

Moni nuorempi ihminen ei tule ajatelleeksi että täällä saattaa käydä neuvoa hakemassa paljon vanhempia ihmisiä, joille tämä foorumi ei ole tuttu käyttää ja hädässä ei yksinkertaisesti kykene kahlaamaan kaikkia infoja läpi kun on ns.hermo pinnassa ja tilanne päällä. Ymmärrän tämän itse oikein hyvin vanhempana ihmisenä jolla ei ole edes tietokonetta ja käyn täällä ainoastaan silloin kun tulee itselleni jokin akuutti tilanne.

Myötätuntoa mukaan, kaikilla ei koulussa ollut käytössä tietokoneita tai edes työssä. 


  • 4614 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2024
Nopponen71 kirjoitti:

Moni nuorempi ihminen ei tule ajatelleeksi että täällä saattaa käydä neuvoa hakemassa paljon vanhempia ihmisiä, joille tämä foorumi ei ole tuttu käyttää ja hädässä ei yksinkertaisesti kykene kahlaamaan kaikkia infoja läpi kun on ns.hermo pinnassa ja tilanne päällä. Ymmärrän tämän itse oikein hyvin vanhempana ihmisenä jolla ei ole edes tietokonetta ja käyn täällä ainoastaan silloin kun tulee itselleni jokin akuutti tilanne.

Myötätuntoa mukaan, kaikilla ei koulussa ollut käytössä tietokoneita tai edes työssä. 

Juuri noin, samaa mieltä.

Tuollakin oleva teksti voisi ihan hyvin olla  vaikka etusivulla näkyvissä:

OmaYhteisön pelisäännöt ⚽

“Suojaa omat tietosi

On erittäin tärkeää, ettet jaa henkilökohtaisia tietojasi OmaYhteisön viesteissä: ethän siis liitä viestiisi puhelinnumeroasi, asiakasnumeroasi tai mitään henkilötietojasi.

Tallenna sen sijaan asiakasnumerosi ja/tai puhelinnumerosi OmaYhteisö-tunnuksen profiiliisi.”


Osallistu keskusteluun