Skip to main content
Vastattu

liittymäongelmia

  • July 8, 2025
  • 2 kommenttia
  • 80 katselukerrat

Vaihdoin liittymää toisesta operaattorilta elisaan ja netti yhteys ei ole toiminut yhtään kaikki kestää noin minuutin jotta saa sen ladattua. Paketti oli se 200mbps liittymä ja nopeustesti näyttää 1-2mbps joskus huonompaa.
 

Onko tähän ratkaisu, josta sen sais toimimaan kuten pitääkin?  puhelin on uusi että sekään ei ole omgelma.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kv36

Onko tähän ratkaisu, josta sen sais toimimaan kuten pitääkin?  puhelin on uusi että sekään ei ole omgelma.

Aspan / vikapalvelun kautta kannattaa tarkistaa, että liittymässä on kaikki kunnossa.

Onko liittymän toiminta kaikkialla yhtä huonoa vai vaihteleeko se eri paikoissa? Mitä verkkoa / verkkoja puhelin käyttää (tai väittää käyttävänsä)?

2 kommenttia

  • July 8, 2025

Vaihdoin liittymää toisesta operaattorilta elisaan ja netti yhteys ei ole toiminut yhtään kaikki kestää noin minuutin jotta saa sen ladattua. Paketti oli se 200mbps liittymä ja nopeustesti näyttää 1-2mbps joskus huonompaa.
 

Onko tähän ratkaisu, josta sen sais toimimaan kuten pitääkin?  puhelin on uusi että sekään ei ole omgelma.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, tai tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 9 -18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Vaihtoehtoja vika/häiriöilmoituksellekin:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


  • Vastaus
  • July 8, 2025

Onko tähän ratkaisu, josta sen sais toimimaan kuten pitääkin?  puhelin on uusi että sekään ei ole omgelma.

Aspan / vikapalvelun kautta kannattaa tarkistaa, että liittymässä on kaikki kunnossa.

Onko liittymän toiminta kaikkialla yhtä huonoa vai vaihteleeko se eri paikoissa? Mitä verkkoa / verkkoja puhelin käyttää (tai väittää käyttävänsä)?