Skip to main content
Vastattu

maksamaton lasku

  • January 19, 2021
  • 2 kommenttia
  • 431 katselukerrat

Hei! Otin elisan liittymän käyttöön marraskuussa, en ole saanut puheli laskua, tänään liittymäni sulkeutui ilman mitään ilmoitusta, olen odottanut paperi laskua koska muistaakseni sellaisen tilasin. En saanut mitään muistutusta maksamattomasta laskusta, olisin tietysti laskun maksanut jos olisin tiennyt että en paperilaskua saa vaan se pitää etsiä itse jostain. Nyt minulla ei mitenkään ole yhtäkkiä vara maksaa puhelin laskuja koska niitä on niin paljon mitä teen? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Hei! Otin elisan liittymän käyttöön marraskuussa, en ole saanut puheli laskua, tänään liittymäni sulkeutui ilman mitään ilmoitusta, olen odottanut paperi laskua koska muistaakseni sellaisen tilasin. En saanut mitään muistutusta maksamattomasta laskusta, olisin tietysti laskun maksanut jos olisin tiennyt että en paperilaskua saa vaan se pitää etsiä itse jostain. Nyt minulla ei mitenkään ole yhtäkkiä vara maksaa puhelin laskuja koska niitä on niin paljon mitä teen? 

Hei @pulkkinen321 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Nyt tuon laskuasian selvittämiseksi suosittelen ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Me täällä OmaYhteisönkin puolella autamme näissä asioissa mutta nopeiten vastauksen saa asiakaspalveluchatin tai somen kautta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Suosittelen myös tuon laskutilanteen tarkistamaan alkuun OmaElisan kautta jonne pääsee rekistöröitymään täältä: https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen . Sivulla “Laskut” näkyy kaikki avoimet ja menneet laskut.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Sokrates
  • January 19, 2021

Nyt minulla ei mitenkään ole yhtäkkiä vara maksaa puhelin laskuja koska niitä on niin paljon mitä teen? 

Ota yhteyttä aspaan esim. täällä yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :iin tai yhteystietosivun lomakkeella. Puhelinhan sinulla ei taida toimia.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • Vastaus
  • January 19, 2021

Hei! Otin elisan liittymän käyttöön marraskuussa, en ole saanut puheli laskua, tänään liittymäni sulkeutui ilman mitään ilmoitusta, olen odottanut paperi laskua koska muistaakseni sellaisen tilasin. En saanut mitään muistutusta maksamattomasta laskusta, olisin tietysti laskun maksanut jos olisin tiennyt että en paperilaskua saa vaan se pitää etsiä itse jostain. Nyt minulla ei mitenkään ole yhtäkkiä vara maksaa puhelin laskuja koska niitä on niin paljon mitä teen? 

Hei @pulkkinen321 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Nyt tuon laskuasian selvittämiseksi suosittelen ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluumme. Me täällä OmaYhteisönkin puolella autamme näissä asioissa mutta nopeiten vastauksen saa asiakaspalveluchatin tai somen kautta: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ . Suosittelen myös tuon laskutilanteen tarkistamaan alkuun OmaElisan kautta jonne pääsee rekistöröitymään täältä: https://verkkoasiointi.elisa.fi/tunnistautuminen . Sivulla “Laskut” näkyy kaikki avoimet ja menneet laskut.