Skip to main content
Vastaus

Maksoin paketista 24,99 euroa, mutta rahat eivät tulleet puhelinnumerooni

  • August 5, 2024
  • 2 kommenttia
  • 152 katselukerrat

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Onhan tehty oikealle liittymälle/numerolle.

Noinhan se menee:

“Ladattua maksua ei palauteta, jos lataus on erehdyksessä tehty

väärälle liittymälle/numerolle.”

Tuolla ohjetta Prepaidista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/prepaid/

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

 

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 

2 kommenttia

  • Vastaus
  • August 5, 2024

Onhan tehty oikealle liittymälle/numerolle.

Noinhan se menee:

“Ladattua maksua ei palauteta, jos lataus on erehdyksessä tehty

väärälle liittymälle/numerolle.”

Tuolla ohjetta Prepaidista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/prepaid/

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

 

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • August 6, 2024

Prepaideihin ja Latausliittymiin ei ole mahdollista latadata 24,99 € summaa saldoa.

Olet ostanut 4G Netti 200 M -paketin. Voit nyt käyttää 30 päivän ajan internettiä Suomessa rajoittamattomasti ja muissa EU- ja ETA-maissa 26 Gt.

Mikäli olisit halunnut paketin lisäksi saldoa, tilausvaiheessa olisi tullut erikseen ruksia myös 10 €, 15 €, 20 € tai 30 € nappi päälle. Tilauksen kokonaishinnaksi olisi tullut 34,99 – 54,99 €.

Jos taas et halunnut lainkaan pakettia, muista jatkossa poistaa Prepaid-kaupan esiasetetut valinnat ennen oman valinnan tekemistä.

Elisan Prepaid-kaupassa tulee asioida erittäin huolellisesti, sillä se on suunniteltu harhauttamaan asiakas lataamaan väärä palvelu väärään liittymään.