Maksuhäiriöiselle edunvalvonnan asiakkaalle liittymä ja puhelin

  • 15 January 2024
  • 2 kommenttia
  • 142 katselukerrat

Suomessa on vaikea puute yht. kunnan toiminnassa. Laskujen maksamisesta on tullut monille todella vaikeaa. Minulla ei tätä ongelmaa ole ainakaan samassa mittapuussa. Mielestäni liittymä ja puhelin tulisi ehdottomasti myydä edunvalvonnan asiakkaalle jos edunvalvoja näkee, että maksuihin on varaa. Itse hain tilapäisestä mielenhäiriössä omakohtaisesti yev piiriin, koska raha oli vähissä ja minulla oli maksuhäiriömerkintä, joka vaikeutti asunnon saantia. Minulle edunvalvonta tarkoittaa että edunvalvoja maksaa laskuni ajallaan ja siirtää minulle kahdesti kuussa käyttö rahan, jolla voin tehdä mitä haluan.

Sain keväällä häneltä luvan ostaa elisalta liittymä ja puhelin, hän laski mihin rahani riittävät ja kirjoitti lupalapun Elisan asiakaspalvelua varten. Asia oli myös puhelimitse sovittu Elisan kanssa. Kyseessä ei ollut edes kallis hankinta, vaan n300e maksava puhelin. Haluaisin nyt tietää joltakulta Elisan työntekijältä miksi sen jälkeen kun olin hommannut yev:ltä kaiken mahdollisen sisältävän lupalapun ja toimitin sen teille osto tilanteessa, niin miksi tämä lupa peruttiin viime metreillä. Maksuhäiriöiset edunvalvonnan piirissä olevat yksilöt ovat taatusti varmimpia maksajia, sillä edunv. hoitaa näiden laskut. Ja ottaa uutta laitetta/palvelua suunnitellessa jo selvää riittääkö asiakkaan varat kyseiseen palveluun. Ainakin itse haluaisin edelleen liittymän ja puhelimen. Toivoisin jonkun elisalta ottavan minuun yhteyttä jos minulla on vielä mahdollisuuksia saada liittymä ja puhelin elisalta, edunvalvojani suostumuksella tietenkin. Ilmoittakaa minulle mahdollisimman pian, jotta voin pyytää uuden lupakirjeen teille toimitettavaksi tai ilmoittakaa ainakin miksi minulta evätään mahdollisuus asiakkuuteenne. En ole kuin kerran mokannut näinä vuosina kuin minulla on edunvalvoja ollut ja silloin oli kyse käytetyistä mustepatruunoista, joita en valitettavasti saanut toimimaan tulostimessani. Valitettavasti unohdin peruuttaa asiakkuuteni heille ja toimimattomat musteet jäivät käyttämättämättä. Tuolloin toimin kuitenkin edunvalvojasta riippumatta ja hän ei tiennyt tilauksista mitään. Kaduttaa että ohitin viralliset kanavat ja nyt niistä oppineina kysyn teiltä: "annatteko minulle mahdollisuuden parempaan elämään?"  Voin ainakin taata että laskut tulevat hoidettua ajallaan ja että saatte luultavasti asiakkaan loppuelämäksi.

kunnioittaen

Mikko

 

Snouppi 3 kuukautta sitten

Suosittelen tämän tyyppisissä asioissa olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko soittamalla tai lähettämällä viestiä. Voit lähettää viestin asiakaspalveluun OmaElisan kautta seuraavasti: Kirjaudu OmaElisaan → Asiakaspalvelu → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti → Valitse sopiva aihe ja lisää tarvittaessa liitteitä. Ihan huomiona myös, että tämä on julkinen kanava, niin kannattaa käyttää harkintaa mitä tietoja jakaa.

 

Mukava saada sinut myös mukaan OmaYhteisöön @Lempo1976! 🙏

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Laita viestiä OmaElisan kautta, jos mahdollista:

 Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

(Kerrot tilanteen tarkkaan. Ottavat sitten yhteyttä)

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Suosittelen tämän tyyppisissä asioissa olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko soittamalla tai lähettämällä viestiä. Voit lähettää viestin asiakaspalveluun OmaElisan kautta seuraavasti: Kirjaudu OmaElisaan → Asiakaspalvelu → Asiakaspalvelun viestit → Uusi viesti → Valitse sopiva aihe ja lisää tarvittaessa liitteitä. Ihan huomiona myös, että tämä on julkinen kanava, niin kannattaa käyttää harkintaa mitä tietoja jakaa.

 

Mukava saada sinut myös mukaan OmaYhteisöön @Lempo1976! 🙏

Osallistu keskusteluun