Skip to main content

Mikä siinä on, ettei mikään mene kerralla oikein? (SIM vaihto)

  • August 17, 2022
  • 1 kommentti
  • 79 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+5

Kävin myymälässä vaihdattamassa kahteen liittymään simmin ja toinen niistä oli luvattu Elisan oma-aloitteisesti lähettämässä viestissä vaihtaa ilmaiseksi, koska kortti oli liian vanhaa mallia. Mainitsin tästä tiskin takana olleelle myyjälle (myyjä on oikea sana, ei asiakaspalvelija), joka näytti ymmärtäneen asian ja sanoi, että laitetaan veloituksetta. Nyt uudessa laskussa näkyy kuitenkin kummankin liittymän kohdalla veloitus kortin vaihdosta. Eihän sen näin pitänyt mennä!

 

EDIT: Siistitty otsikko kirosanoista -Lautturi

August 17, 2022

Moikka!

 

Tässä on saattanut käydä nyt niin, että hyvitys ei ole kerennyt vielä tämän laskun matkaan vaan tulee seuraavalla laskulla 🤔 Toki tämä olisi hyvä varmistaa esimerkiksi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • August 17, 2022

Moikka!

 

Tässä on saattanut käydä nyt niin, että hyvitys ei ole kerennyt vielä tämän laskun matkaan vaan tulee seuraavalla laskulla 🤔 Toki tämä olisi hyvä varmistaa esimerkiksi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme