Mikä siinä on, ettei mikään mene kerralla oikein? (SIM vaihto)

  • 17 August 2022
  • 1 kommentti
  • 72 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +5

Kävin myymälässä vaihdattamassa kahteen liittymään simmin ja toinen niistä oli luvattu Elisan oma-aloitteisesti lähettämässä viestissä vaihtaa ilmaiseksi, koska kortti oli liian vanhaa mallia. Mainitsin tästä tiskin takana olleelle myyjälle (myyjä on oikea sana, ei asiakaspalvelija), joka näytti ymmärtäneen asian ja sanoi, että laitetaan veloituksetta. Nyt uudessa laskussa näkyy kuitenkin kummankin liittymän kohdalla veloitus kortin vaihdosta. Eihän sen näin pitänyt mennä!

 

EDIT: Siistitty otsikko kirosanoista -Lautturi

Lautturi 1 vuosi sitten

Moikka!

 

Tässä on saattanut käydä nyt niin, että hyvitys ei ole kerennyt vielä tämän laskun matkaan vaan tulee seuraavalla laskulla 🤔 Toki tämä olisi hyvä varmistaa esimerkiksi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka!

 

Tässä on saattanut käydä nyt niin, että hyvitys ei ole kerennyt vielä tämän laskun matkaan vaan tulee seuraavalla laskulla 🤔 Toki tämä olisi hyvä varmistaa esimerkiksi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme